امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

فعّالیّت های فرهنگی – هنری در میناب باید تأثیرگزار باشد

میناب نیوز:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب در جلسه هم اندیشی با انجمن های فعّال میناب گفت: فعّالیّت های فرهنگی – هنری باید تأثیرگزار باشد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی انجمن های فرهنگی – هنری میناب دانست و عنوان کرد: انجمن های فرهنگی – هنری می باید با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ روش و راهکار مناسب و جذب هنرمندان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر در جهت رسیدن به کیفیّت مطلوب تلاش کنند.

وی افزود: یکی از مهّم ترین وظایف انجمن ها فرهنگی – هنری تدوین برنامه های سالانه به صورت تخصصی می باشد که با اجرای مستمر و به موقع آن با دعوت از اساتید و هنرمندان مطرح زمینه تولید آثار فاخر و ماندگار را فراهم سازند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب ضمن تأکید بر اولویّت برنامه های معنوی به ویژه با موضوعات نماز، عفاف و حجاب گفت: انجمن های فرهنگی – هنری باید ساختار و محتوای اسلامی و مطابق با شأن نظام داشته باشند و سعی نمایند هنرمندانی متعهد و کوشا تربیت و تحویل جامعه نمایند.

اوژند ظرفیّت های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی شهرستان میناب را بسیار گسترده و عمیق دانست و خاطرنشان کرد: استعدادهای فراوانی در بخش های مختلف فرهنگ و هنر در میناب وجود دارد که می باید از طریق انجمن ها جذب و به خوبی آموزش داده شوند.

در ادامه این نشست مسئول انجمن شعر، نمایش، داستان، کانون فیلم و عکس، تجسّمی، قرآن و عترت به بیان نظرات و مشکلات پرداختند که توسط سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن ها پاسخ داده شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1003

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge