امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

دبيرخانه دائمي جشنواره خليج‌فارس در هرمزگان راه‌اندازي شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان در ديدار با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خواستار راه‌اندازي دبيرخانه جشنواره خليج‌ فارس در اين استان شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط‌عمومي و امور بين‌الملل استانداري هرمزگان، ابراهیم عزیزی در ديدار با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار كرد: استان هرمزگان ظرفيت‌ها غني و فراواني در زمینه فرهنگ و هنر دارد كه بسياري از اين استعدادها زبان‌زد خاص و عام نه تنها در كشور، بلكه در جهان هستند.

عزيزي اظهار كرد: هرمزگان با برنامه‌ریزی‌های کلان و با توجه به ظرفیت‌هایی که استان دارد، می‌تواند به قطب فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور و حتی در منطقه خلیج‌فارس تبدیل شود.

اين مقام مسئول تصريح كرد: فعالسازي دبيرخانه دائمي جشنواره خليج‌فارس نيز يكي از درخواستهاي جامعه فرهنگي و هنري هرمزگان است كه بدون شك راه‌اندازي اين دبيرخانه مي‌تواند كمك شاياني را به فرهنگ فاخر هرمزگان داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌فارس باید در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در استان هرمزگان فعال شود تا برنامه‌ریزی‌های خوبی در این راستا صورت پذيرد.

اضافه مي‌شود، دراين جلسه همچنين پيرامون برخي ديگر از مسائل حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان گفت‌و‌گو شد.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار هرمزگان از طرح احداث تالار مرکزی فرهنگی شهر بندرعباس و تعدادی دیگر از طرح‌های عمرانی شهر بندرعباس بازدید کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1143

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge