امروز: چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

جدول زمان بندی اجراهای دهمین جشنواره تئاتر بسیج هرمزگان اعلام شد

میناب نیوز:دبیر اجرایی دهمین جشنواره تئاتر بسیج هرمزگان جدول زمان بندی اجراهای نمایش را اعلام کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مجتبی بستان پیرا ضمن معرفی گروه های نمایشی جشنواره گفت: چهارشنبه سوّم آبان ماه ساعت 10 صبح نمایش «اسماعیل، اسماعیل» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی یوسف بهرامی از شهرستان میناب و ساعت 16 نمایش «لیوا» به نویسندگی باقر رمضان زاده و کارگردانی کمیل جعفری از جزیره قشم و ساعت 20 نمایش « غرغشه در فرکانس دوخت» به نویسندگی مجتبی سلیمی و کارگردانی حسین غلامشاهی از شهرستان میناب به روی صحنه می رود.

وی افزود: پنج شنبه چهارم آبان ماه نیز ساعت 10 صبح نمایش «خرمشهر آزاد شد» به نویسندگی پژمان شاهرودی و کارگردانی بابک دهقانی از بندرعباس (بخش جنبی) و ساعت 16 نمایش «خاک و خمپاره خون» به نویسندگی و کارگردانی امید الماسی نیا از جزیره قشم و ساعت 20 نمایش « تجسم زنده یک تندیس» به نویسندگی مجتبی بستان پیرا و کارگردانی فهیمه فرهانی از بندرعباس اجرا خواهند داشت.

دبیر دهمین جشنواره تئاتر بسیج هرمزگان خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره روز جمعه پنجم آبان ماه ساعت 30/18 در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس می باشد.

دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان هرمزگان سوّم الی پنجم آبان ماه با حضور شش گروه نمایشی در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1156

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge