امروز: چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان هرمزگان شروع به کار کرد

میناب نیوز: دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان هرمزگان صبح امروز با اجرای نمایش«اسماعیل، اسماعیل» از شهرستان میناب در سالن فرهنگ سرای طوبی بندرعباس شروع به کار کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، آصف زامیرا، رئیس بسیج هنرمندان بندرعباس در مراسم افتتاح جشنواره گفت: این جشنواره با هدف، گسترش تئاتر ارزشی، إرتقاء سطح هنرمندان تئاتر عضو بسیج، جذب، کشف و معرفی استعدادهای نوظهور درحوزه تئاتر، معرفی هنر اسلامی به مردم برنامه ریزی و برگزار می شود.

وی افزود: نزدیک به 15 نمایش متقاضی حضور در جشنواره دهم تئاتر بسیج بودند که پس از بازبینی آثار شش گروه به بخش مسابقه راه یافتند.

رئیس بسیج هنرمندان بندرعباس خاطرنشان کرد: جشنواره از امروز صبح سوّم آبان آغاز شده است و تا پنج آبان ماه ادامه خواهد داشت و در هر روز سه نمایش به روی صحنه خواهد رفت.

زامیرا اضافه کرد: هنر تئاتر، هنری گروهی است که با نظر و مشارکت جمعی شکل می گیرد و یکی از بهترین شاخه های هنری برای بیان مسائل اجتماعی جامعه می باشد.

وی بر تولید آثار نمایشی با محتوای مناسب تأکید کرد و گفت: هدف اصلی این است که نمایش هایی با معیارهای اسلامی و منطبق بر نیازهای روز اجتماعی تولید شود و از پدید آورندگان چنین آثاری به صورت کامل حمایت صورت خواهد گرفت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1157

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge