امروز: چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

پرواز بادبادك ها در آسمان شهر میناب

میناب نیوز:پرواز بادبادك ها در آسمان شهر ميناب عصر پنجشنبه صورت خواهد گرفت جشن بابادك ها ويژه كودكان شهر ميناب همراه با خانواده روز پنجشنبه در كوهستان پارك شهر ميناب با حضور شهروندان و مسئولان برگزار خواهد شد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري ميناب: علي بلاك مدير روابط عمومي شهرداري با بيان اينكه روز پنجشنبه هفته جاري شاهد به پرواز در آمدن بادباكها در آسمان شهر ميناب خواهيم بود گفت اين برنامه با هدف ايجاد اوقاتي شاد و مفرح ويژه كودكان مينابي است كه همراه با خانواده خود مي توانند در محيطي امن و شاد لحظاتي شاد همراه با خانواده را سپري كنند.

بلاك اشاره به اينكه برگزاري جشن ها و همايش هاي ويژه خانواده ها و شهروندان از مهمترين الويت هاي مجموعه شهرداري ميناب در راستاي رسالت خود در زمينه فرهنگي و آموزشي است كه از اين طريق مي توانيم شاهد مشاركت و حضور شهروندان در زمينه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي مرتبط با شهر باشيم.

مدير روابط عمومي شهرداري ميناب همچنين از برنامه هاي ويژه تا پايان سال جاري خبر داد كه با هدف ايجاد روحيه شاد و بانشاط براي شهروندان انجام خواهد شد كه حضور و مشاركت عمومي شهروندان از مهمترين ويژگي هاي آن است وي همايش هاي فرهنگي بومي و محلي و همچنين جشنواره هاي ورزشي را از مهمترين اين برنامه نامبرد.

علي بلاك در خصوص اجراي جشنواره پرواز بابادك ها گفت اين برنامه عصر روز پنجشنبه هيجدم آبان در دو بخش پرواز بادبادكها و جشن و تئاتر ويژه كودكان با مضمون فرهنگ شهرنشيني در محل كوهستان پارك ميناب برگزار خواهد شد كه اميدواريم مورد استقبال گرم شهروندان مينابي قرار گيرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1180

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge