امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

برگزاری همایش فرهنگی تربیتی ورزشی«یک روز با فرزندم» در میناب

میناب نیوز : به همت هیئت مذهبی امام جعفر صادق(ع) روستای نصیرایی، در جهت ارتقاء فضای نشاط معنوی و پیوند هر چه بیشتر اعضاء و خانواده‌ها با فعالیت‌های هیئت مذهبی و در راستای ترویج مسائل تربیتی، سومین همایش فرهنگی تربیتی ورزشی«یک روز با فرزندم» در این روستا برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب،چهارشنبه 28 فروردین ماه92، مرتضی چمل‌نژاد مسئول هیئت مذهبی امام جعفر صادق(ع) اذعان داشت:‌ با هدف کشاندن دامنه فعالیت‌های هیئت مذهبی به درون خانواده‌ها و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در سطح روستا، سومین همایش یک روز با فرزندم با حضور خانواده‌ها و فرزندانشان در دهه دوم فروردین‌ماه جاری در روستای نصیرایی برگزار شد.

چمل‌نژاد اضافه کرد: در این همایش سعی شد با استفاده از برنامه‌های متنوع بر ای مقاطع سنی مختلف، تمامی اقشار و افراد را با فعالیت‌های هیئت درگیر کند که این همایش برای چهار رده سنی کودکان و نونهالان، دانش‌آموزان ابتدایی، دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و جوانان و پدران برنامه‌ریزی شد. وی گفت: مسابقه پرتاب توپ، مسابقه بادکنکی، مسابقه طناب‌کشی و مچ‌اندازی از جمله برنامه‌های این همایش بود.

مسئول هیئت مذهبی امام جعفر صادق(ع) اذعان داشت: همچنین مسابقه پیامکی با محوریت( بهترین جمله درباره ارتباط با پدر و مادر) نیز در همایش قرار داده شد که با استقبال بسیار خوب و چشمگیر مردم همراه بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1622

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge