امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

رونمایی از سامانه اینترنتی ثبت نام و عضویت انجمن های هنری هرمزگان

میناب نیوز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : سامانه اینترنتی ثبت نام و عضویت انجمن های هنری هرمزگان رونمایی شد.

به گزارش میناب نیوز ، اسمعیل جهانگیری در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: هنرمندان در باب آئین عاشورایی نقش بسزایی ایفا کرده اند و باورهای دینی و مذهبی و عشق به اهل بیت در بین هنرمندان استان یک مقوله جدا نشدنی است.

وی افزود : هدف از طراحی این سامانه ثبت اطلاعات هنرمندان انجمن های هنری در استان می باشد و قابلیت های دیگری از جمله قابلیت برگزاری مجمع های عمومی را دارد.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : در بحث سامانه اینترنتی نقص هایی وجود دارد که باید برطرف شود اما فواید آن بیشتر است زیرا دسترسی به هویت هنرمندان به سهولت انجام می شود.

وی در ادامه گفت: شفافیت در این سامانه مشهود خواهد بود و هنرمندان از طریق این سامانه می توانند به امتیازات و مزایایی که وزارتخانه یا اداره کل در نظر می گیرد دسترسی پیدا کنند و همچنین هنرمندان در تمام نقاط استان می توانند به آسانی به سامانه دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به حضور فیزیکی هنرمندان در اداره کل نمی باشد.

گفتنی است: مهلت ثبت نام در این سامانه تا تاریخ 15/05/1402 می باشد و هنرمندان می توانند به آدرس www.hr-anjoman.ir مراجعه کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3656

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge