امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افتتاح شد

میناب نیوز:دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار هرمزگان، مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران، معاونان و مشاوران استاندار هرمزگان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان آغاز به کار کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از ستاد اطلاع رسانی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در خصوص این نمایشگاه گفت : ۶۰۰ ناشر در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان حضور یافته اند.

علیرضا درویش نژاد افزود: طی هماهنگی و مذاکرات صورت گرفته با موسسه نمایشگاه های کشور ، از بین بیش از هزار ناشر ثبت نام کرده، ۶۰۰ ناشر جهت حضور در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان انتخاب شده اند.

وی اظهار داشت : این ۶۰۰ ناشر در قالب ۴۶۰ غرفه، محصولات مکتوب خود را ارائه و همچنین ۳۹ ناشر مطرح نیز در قالب فروشگاه متمرکز کتاب های خود را عرضه می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یاد آور شد: جهت ترغیب ناشران مطرح و حمایت از آنها ، کتاب های عرضه شده در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان با تخفیف ۳۰ درصد خواهد بود.

درویش نژاد اضافه کرد: در بخش نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز، ۴۰ غرفه به این امر اختصاص یافته که توانمندی ها ، تولیدات و تجهیزات این حوزه به مردم ارائه و عرضه می شود.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۳ الی ۱۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 403
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge