امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

کسب چهار مدال رنگارنگ هیئت جانبازان و معلولین میناب در مسابقات کشوری

میناب نیوز:چهار مدال رنگارنگ توسط هیئت جانبازان و معلولین شهرستان میناب در رقابت های دو ومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور کسب شد.

به گزارش میناب نیوز:دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان میناب گفت:معلولین مینابی و نمایندگان جانبازان و معلولین استان هرمزگان در این دوره از مسابقات باشگاههای کشور توانستند با درخشش حسن دهقانی قهرمان جهان در پرتاب وزنه مدال طلا و مقام اول ،پرویز خادمی در دو 100متر و 200 متر طلا و نقره و فرزانه حیدری در پرتاب نیزه مقام سوم را به خود اختصاص دهند.

اسماعیل شهدادی اظهار کرد: این دوره از مسابقات که با حضور باشگاههایی از سرتاسر کشور و ورزشکاران معلول در کلاس بندی های مختلف به میزبانی مرکز رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاهی جانبازان و معلولین، بزرگداشت پیش کسوت تیم ملی " سید سعید چاووشی" ، قهرمان پارالمپیک سئول، به میزبانی تهران برگزار گردید.

وی افزود: این مسابقات سطح بالایی برخوردار بود که استان هرمزگان با درخشش ورزشکاران معلول مینابی باز هم توانست در انفرادی خوش بدرخشد.

اسماعیل شهدادی با اعلام این خبر گفت: مسابقات باشگاهی امسال به نسبت دوره های گذشته با تغییراتی همراه است و به صورت مستقل در دو گروه برگزار گردید؛و همچنین برای اولین بار مسابقات بانوان دارای کاپ جداگانه و مستقل از آقایان برگزار گردید.

دبیر هیئت جانبازان و معلولین میناب تاکید کرد: این مسابقات آخرین مرحله انتخابی تیم ملی بوده و افرادی که بتوانند به رکوردی مشابه رکورد نفر چهارم دنیا ( از ابتدای سال 2015 تاکنون) دست یابند، به جمع ملی پوشان افزوده خواهند شد.

شایان ذکر است:رقابت های باشگاهی دوومیدانی جانبازان و معلولین، بزرگداشت پیش کسوت تیم ملی " سید سعید چاووشی"، روز پنج شنبه، 8 مرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1185

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge