امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

اماکن ورزشی شهر میناب در حال مرمت

میناب نیوز:مرمت اماکن ورزشی شهر میناب آغاز شده است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان میناب در گفتگو با میناب نیوز  از مرمت و ترمیم سالنهای ورزشی جهان پهلوان تختی،یادگار امام خمینی(ره)و پیست دو ومیدانی استادیوم شهید امینی شهر میناب خبر داد.

متولی ورزش شهرستان میناب گفت: مبلغ یکصد ملیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 جهت ترمیم سالنهای ورزشی یادگار امام رنگ امیزی ،مرمت سکوهای تماشاگران ،نصب تلق پنجره وکف پوشهای سالن مذکور. ،سالن ورزشی جهان پهلوان تختی ،نصب سنگ نمای کامل درون سالن و سالن وزنه برداری این اداره ،گچ کاری و شیب بندی و ایزوگام سقف سالن وزنه برداری و مرمت پیست دو ومیدانی استادیوم شهید امینی از این محل مذکور تخصیص داده شده است.

وی  در ادامه سخنان خود گفت: با هماهنگی  های صورت گرفته با دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان هم اکنون کار تعمیر و مرمت این فضاها با نظارت اداره ورزش و جوانان  شهرستان شروع گردیده است.

جعفر متقی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت های غلام علی دانشور مدیر کل  ورزش و جوانان استان بیان نمود:این اداره کل همیشه با نگاهی مثبت به شهرستان میناب و بهینه سازی اماکن ورزشی موجود و آماده نموده زیر ساختهای ورزشی در سطح شهر و شهرستان با این اداره و جامعه ورزش شهرستان همکاری لازم را نموده اند.

ویدر پایان عنوان نمود: با ترمیم و مرمت اماکن و فضاهای ورزشی موجود در سطح شهر میناب و شهرستان امیدواریم ما شاهد عمر مفید و طولانی اماکن ورزشی شهرستان البته با حفظ و نگهداری و استفاده درست ورزشکاران از این اماکن باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1210

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge