امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

صعود کوهنوردان مینابی به قله دماوند

میناب نیوز:کوهنوردان مینابی قله دماوند را فتح کردند.

 

به گزارش میناب میناب نیوز: هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان این بار با صعود از قله دماوند به ارتفاع 5671متر از سطح دریا  به استان مازندران رفته و دماوند  از قلل مرتفع ایران را  به حضور 10 نفر از کوهنوردان مینابی مجید زاهدی رئیس هیئت ،سید احمد دستیار،محمد رضا ابراهیمی،سجاد جعفری ،عبدالله صادقی ،علی واحدی،سعید محبی،سینا کوشا، مرضیه یاوری  و حنیفه درخشی  فتح نمودند.

در همین ارتباط رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان میناب گفت: این صعود یکی از باشکوهترین صعود های این هیئت بوده که در شرایطی سخت بعد از تشکیلات جدید هیئت کوهنوردی میناب این هیئت توانسته این را به سر انجام برساند.

مجید زاهدی بیان کرد: گروه های کوهنوردی مختلفی از سراسر کشور  همزمان با هیئت کوهنوردی میناب به دماوند امده بودند ولی به دلیل شرایط سخت صعود و کمبود اکسیژن در (بام ایران) اکثریت گروه ها کوهنورد  مجبور به بازگشت شدند ولی تیم هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان میناب با اقتدار تمام و با تمامی  افراد گروه  یکی از معدود گروه های کوهنوردی در این صعود بودند که توانستند این قله را فتح نمایند  .

وی در ادامه گفت: این صعود به نام شاد روانان  بابک ،نوذر و سعید احمدی  از کوهنوردان بنام   مینابی  انجام پذیرفت روحشان شاد باد. 

زاهدی در ادامه اظهار داشت: در راه بازگشت و در راه  آهن بندرعباس از  سوی  هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان هرمزگان  توسط رئیس این هیئت  هادی مفضل جهرمی   از کوهنوردان مینابی که نمایندگان استان در این صعود پر افتخاربودند    استقبال گردید.

مفضل این صعود صعودی  غرور افرین در کارنامه هیئت کوهمنوردی استان  و هیئت کوهنوردی شهرستان میناب دانست.

در پایان  رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان میناب ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب رئیس هیئت  کوهنوردی استان هرمزگان و منصور زاده دبیر هیئت استان  و همچنین از پیش کسوتان این ورزش  روح افزا در شهرستان میناب  و اعضاء گروه که همیشه همراه و همگام با این هیئت باعث سربلندی و ارتقاء این ورزش  در شهرستان شده اند. و گفت امیدواریم در اینده ایی نزدیک ما شاهد حضور کوهنوردان نسل جدیدی در شهرستان باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1212

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge