امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

18 نفر از معلولین مینابی در قالب منتخب استان عازم مسابقات قهرمانی کشوری

میناب نیوز :کاروان فرهنگی ورزشی شهید برکت جوذری از استان هرمزگان متشکل از 18 بازیکن مینابی عازم قهرمان کشوری در مشهد شد.

به گزارش میناب نیوز :کاروان فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولین استان هرمزگان متشکل 40 ورزشکار معلول در 6رشته ورزشی آقایان و بانوان بسکتبال با ویلیچر،تنیس روی میز،دو ومیدانی، والیبال نشسته جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری امروز 19 مرداد ماه عازم مشهد مقدس گردید.

در همین رابطه اسماعیل شهدادی دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان میناب و سرپرست تیم بسکتبال با ویلیچر منتخب استان گفت: 18 نفر از ورزشکاران میناب در دو بخش آقایان و بانوان ودر رشته های والیبال نشسته آقایان :کاظم فخاری،علی آزادی، فرامرزبهادری،عباس زارعی،محمود محمدی،عیسی بیابانی با سرمربیگری سید مصطفی مظلوم داور ملی و بین المللی از میناب در والیبال نشسته بانوان مینابی:فرزانه حیدری،فاطمه فهیمی، راحله حاجبی،ملیحه نادمی و حمیده چمن در بسکتبال با ویلیچر: تنها دو بازیکن از شهرستان میناب در این رشته حضور دارند که اسماعیل شهدادی و ابراهیم ملاحی تیم بسکتبال با ویلیچر استان را همراهی می نمایند که اسماعیل شهدادی نیز سرپرست تیم بسکتبال با ویلیچر در این دوره از مسابقات می باشد.

در دو ومیدانی: حسن دهقانی و عادل ترکی زاده هردو در ماده پرتاب با وزنه ،پرویز خادمی در ماده 100متر در تنیس روی میز: تنها شرکت کننده مینابی مصطفی روشن راه می باشد.

وی در همین رابطه افزود: ورزشکاران این هیئت در استان با اعتماد بنفس بالایی عازم این مسابقات شده اند و با تجربیات مسابقات مختلف و متفاوت قبلی ورزشکاران مینابی که نمایندگان استان نیز در قالب منتخب استان می باشند در این دوره از مسابقات سعی در کسب بهترین نتایج تاریخ ورزشکاران جانباز و معلول استان را دارند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1219

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge