امروز: یکشنبه 23 ارديبهشت 1403 برابر با 12 می 2024

پایان لیگ شطرنج شهرستان میناب با قهرمانی تیم وحدت گورزانگ

میناب نیوز : لیگ شطرنج شهرستان میناب با قهرمانی تیم وحدت گورزانگ به پایان رسید.

به گزارش میناب نیوز ، نخستین دوره مسابقات لیگ آزاد شطرنج شهرستان میناب که از 13 تیر ماه در رده های بزرگسالان، نوجوانان ،جوانان،نونهالان و بانوان با شرکت 73 ورزشکار  به صورت دوره ای و به روش سوئیسی آغاز شده بود با برگزاری 48 دیدار در 12 دور در 20 شهریور ماه سال جاری به پایان رسید.

و تیم وحد ت گورزانگ توانست با کسب 42/30 امتیاز در مکان اول ،آنامیس با کسب 42 امتیاز در مکان دوم و آچمز با 36امتیاز در مکان سوم اولین دوره لیگ شطرنج ازاد شهرستان میناب قرار گیرد.

و همچنین تیم شهید عمرانی به عنوان امتیاز اورترین تیم در نخستین دوره لیگ شطرنج آزاد شهرستان میناب از سوی کمیته برگزاری مسابقات معرفی شد.

و  تیم قهرمان این دوره از مسابقات لیگ شطرنج شهرستان میناب نیز توانست کاپ اخلاق را به خانه ببرد.

در پایان این دوره  لیگ شطرنج شهرستان میناب و در مراسم اختتامیه که در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان میناب و با حضور حسین احمدی سرخونی رئیس هیئت شطرنج استان ،رافتی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ،مهرداد میری رئیس هیئت شطرنج شهرستان میناب و با حضور علاقمندان به این رشته و تیم های شرکت کننده برگزار گردید به تیم های برتر حکم قهرمانی،مدال ،تندیس و جایزه نقدی اهدا گردید و همچنین از تمامی اعضاء تیم های حاضر در اولین دوره مسابقات لیگ شطرنج و از یدالله سالاری پیش کسوت رشته شطرنج شهرستان با اهداء لوح سپاس تقدیر گردید. 

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1343

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge