امروز: جمعه 21 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

تشکیل و اعزام تيم گلبال نابينايان و کم بینایان بانوان هرمزگان به مسابقات کشوری

میناب نیوز : مديركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: تيم گلبال نابينايان و کم بینایان بانوان هرمزگان برای نخستین بار در استان تشکیل و به مسابقات کشوری اعزام شد.

به گزارش میناب نیوز ، مرتضی محمودزاده در حاشیه دیدار با اعضای تيم گلبال نابينايان و کم بینایان بانوان استان هرمزگان که به همراه مديركل ورزش و جوانان و مديركل بهزيستی هرمزگان انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های اعضای این تیم برای حضور در مسابقات کشوری، عنوان کرد: این تیم براي اولين بار در استان هرمزگان تشكيل شده که در مسابقات ليگ دسته دو كشور به میزبانی استان مازندران در شهر بابلسر شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تيم گلبال نابينايان و کم بینایان بانوان استان هرمزگان از يك گروه هشت نفره متشكل از شش بازيكن، يك سرپرست و یک مربي است كه به مدت پنج روز در این مسابقات حضور خواهند یافت.

مديركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان افزود: در مرحله مقدماتي اين بازي ها تیم گلبال استان هرمزگان با استان هاي آذربايجان شرقي ، خراسان شمالي ، گيلان ، فارس و مازندران هم گروه است.

محمودزاده همچنین بر لزوم حمایت از ورزش معلولان و نابينايان و کم بینایان در هرمزگان تاکید و خواستار اجرای برنامه های بیشتر در این زمینه شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1389

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge