امروز: یکشنبه 23 ارديبهشت 1403 برابر با 12 می 2024

پیاده روی در قالب ورزش صبحگاهی و شامگاهی در پارک های شهرستان میناب برگزار می شود

میناب نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت : پیاده روی در قالب ورزش صبحگاهی و شامگاهی در پارک های شهرستان میناب برگزار می شود.

به گزارش میناب نیوز : جعفر متقی  در جلسه هم اندیشی و سامان دهی ورزش های همگانی شهرستان  میناب در محل دفتر باشگاه کنعان تجارت مهر میناب برگزار گردید گفت:هم اکنون 41 هیئت ورزشی در میناب وجود دارد ؛ که از  38 هئیت  فعال ، 18 هئیت ورزشی شهر و شهرستان میناب بانوان مینابی در آن در حال فعالیت هستند .

وی هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی ، توسعه ورزش همگانی در شهرستان میناب برشمرد و افزود : به همین دلیل اداره ورزش و جوانان این شهرستان در نظر دارد جهت رشد و ارتقاء ورزش همگانی در سطح شهرستان در پارک ها،محلات و روستاها با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها ورزش همگانی را نهادینه نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در ادامه سخنان خود خواستار همگانی کردن  ورزش بدمیتون شد و گفت : ان شا الله هیئت بدمینتون شهرستان و اداره ورزش و جوانان با همکاری شورای اسلامی شهر میناب و شهرداری میناب  این رشته را راه اندازی نماید .

 وی یکی دیگر از برنامه های این اداره را که با همکاری هیئت ورزش های همگانی و حامیان ورزشی حاضر در جلسه با توجه به فصل خنک سال در استان  و شرایط  مناسب در این فصل در شهرستان پیاده روی در قالب ورزش صبحگاهی و شامگاهی در پارک های شهر میناب و شهرستان عنوان نمود.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1562

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge