امروز: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

اعلام برنامه های فرهنگی و ورزشی اداره ورزش و جوانان میناب در هفته بسیج

میناب نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب از اجرای برنامه های شاخص و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف توسط هیئات های ورزشی این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در سطح شهر و شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ،جعفر متقی امروز 24 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار ما، در تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان در هفته بسیج عنوان نمود: تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی(ره) نشان از بینش بالای سیاسی رهبر کبیر انقلاب دارد و هم اکنون بسیجیان این مملکت در تمام عرصه ها همچون ورزشی ، نظامی ,هنری ,فرهنگی ,جهادی , اقتصادی حضوری پر رنگ و فعال دارند که حضور ورزشکاران بسیجی مینابی درعرصه ورزش حتی در استان بسیار پر رنگ است.

وی افزود: بسیج نماد تعهد در جامعه است و باید در تمام ضمینه ها شاهد حضور این تفکر باشیم و نقش ورزشکاران بسیجی به دلیل گستردگی مخاطب و نفوذ بالای ورزش در بین جوانان و خانواده‌ها, می تواند نقش موثری در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی داشته باشد .

متقی تاکید کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کردند و تاریخ گواه ایثارگری ها وجانفشانی های بسیجیان در عرصه نبرد با دنیای استکبار بود و باید از هقته بسیج به عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و ترویج روحیه ایثار واز خودگذشتگی در جامعه استفاده کرد.

وی با تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان در هفته بسیج گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در راستای برنامه ریزی برای هفته بسیج ستاد گرامیداشت هفته بسیج در این اداره را تشکیل داده تا با هماهنگی با هیئت های ورزشی برنامه های متنوعی در حوزه ورزش و فرهنگ اجرا نماید .

رئیس اداره ورزش و جوانانشهرستان میناب تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان میناب به مناسبت هفته بسیج برنامه های شاخصی را اجرا می نماید که هیئت های ورزشی اقایان و بانوان با برگزاری مسابقات ورزشی این هفته را گرامی می دارند.

وی اظهار کرد : اداره ورزش و جوانان در راستای ساماندهی ورزشکاران بسیجی و با همکاری تربیت بدنی سپاه پاسداران ناحیه میناب و تربیت بدنی اموزش و پرورش(بسیج دانش آموزی) اقدام به تاسیس پایگاه های بسیج شهدای ورزشکاردر سطح شهر میناب و سطح شهرستان نموده که تا کنون 31پایگاه بسیج ورزشکاران از سطح محلات شهر میناب و روستاهای توابع با اعلام امادگی خود و ارائه برنامه های ورزشی و فرهنگی به تربیت بدنی سپاه میناب و اداره ورزش و جوانان اقدام نموده اند.

این مدیر مسئول افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع رعایت اخلاق و تهذیب در ورزش و در راستای برنامه های مذهبی اداره ورزش هیئت های عزاداری اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب که در قالب ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در دهه اول محرم اقامه عزاداری نمود که به مناسبت هفته بسیج این جلسات با نشست های بصیرتی با امورجوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و امور فرهنگی سپاه میناب برگزار می گردد.

وی حضور پرسنل اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران مینابی در نماز جمعه ,گلباران مزار شهدا, دیدار با خانواده معظم شهدا و شهدای ورزشکار , برپایی ایستگاه های صلواتی , دیدار با ائمه جمعه , اجرای مانورهای ورزشی , را از برنامه های دیگر هفته بسیج در شهرستان میناب اعلام نمود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1581

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge