امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

برنامه ریزی برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان میناب

 میناب نیوز : معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : برنامه ریزی برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان میناب در حال انجام است .

به گزارش میناب نیوز ، رضا شهیدیان در نشست کارگروه تنظم بازار شهرستان میناب در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به مقدار توزیع میوه شب عید در سال گذشته اظهار کرد : میزان میوه برای مصرف و توزیع در شهرستان میناب پیش بینی شده است .

وی ادامه داد : بیش بینی 18 تن پرتقال و 10 تن سیب، برای توزیع در اسفند ماه سال جاری، در غرفه های در نظر گرفته در پنج نقطه میناب صورت گرفته است و در حال خریداری هستیم .

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : به منظور تنظیم بازار و رفاه بیشتر شهروندان در ایام نوروز همچنین چند غرفه در فروردین سال جدید آماده توزیع میوه خواهند بود .

وی همچنین خواستار پیش بینی های لازم برای تامین مقدار گوشت و مرغ و دیگر کالاهای اساسی برای ایام عید در شهرستان میناب شدند .

شهیدیان تاکید کرد : دستگاه های نظارتی بازدید های میدانی خود را به صورت گسترده افزایش دهند و در صورت مشاهده تخلف چه به لحاظ قیمت یا کیفیت کالا اقدامات قانونی را انجام دهند.

وی همچنین گفت : مجموعه شرکت نفت شهرستان میناب با بررسی مقدار مصرف سوخت در پایان 94 با برنامه ریزی مدون نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در شب عید و ایام نوروز در شهرستان میناب اقدام کند.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در چند ماه باقی مانده به سال جدید به منظور استقبال از نوروز و اتخاذ تمهیدات لازم در این ایام، اظهار امیدواری کرد : با پیش بینی های انجام شده مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز و پرتقاضا در ایام عید وجود نداشته باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1692

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge