امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

فروش بیش از یک میلیارد تومان کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

میناب نیوز  : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک میلیارد و 535 میلیون تومان کتاب به فروش رسید .

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت : سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ۱۰ الی ۱۶ بهمن ماه در بندرعباس با حضور ۶۵۰ ناشر در قالب ۴۵۰ غرفه برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد .

وی اضافه کرد : علاوه بر بخش کتاب که برای اولین بار ۱۴ ناشر خارجی نیز از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند ، برای دومین سال پیاپی نیز رسانه های دیجیتال که ۶۰ غرفه را شامل می شد بر غنا و کیفیت نمایشگاه افزوده بود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعداد مراجعه کنندگان از نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت : بر اساس سرشماری انجام گرفته در مدت ۷ روز نمایشگاه ، ۳۳۱ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که از رشد و افزایش خوبی نسبت به سال های قبل برخوردار بوده است .

درویش نژاد به دلایل استقبال مردم از نمایشگاه امسال اشاره کرد و بیان داشت : اطلاع رسانی مناسب ، پخش زنده نمایشگاه از تلویزیون ، حضور دائم رادیو در نمایشگاه ، برنامه های جنبی فرهنگی و هنری متعدد حضور انجمن های مختلف ، تخفیف مناسب ، حضور ناشران مطرح داخلی ، شرکت ناشران خارجی و نمایشگاه رسانه های دیجیتال و … از مهمترین عوامل این استقبال می باشد.

وی در خصوص فروش کتاب امسال گفت : مبلغ یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان مربوط به کل خرید از نمایشگاه شامل فروش یارانه ای و آزاد می شود .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1723

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge