امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

از ابتدای آغاز تبلیغات شاهد فضای انتخاباتی خوبی در شرق هرمزگان هستیم

میناب نیوز : رئیس ستاد انتخابات حوزه شرق استان هرمزگان گفت : از ابتدای آغاز تبلیغات شاهد فضای انتخاباتی خوبی در شرق هرمزگان هستیم.

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جلسه اعضای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان میناب اظهار کرد : از آغاز تبلیغات ستاد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ساعات اولیه روز پنجشنبه و 2 ستاد مجلس خبرگان در روز های گذشته خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات مرکز انتخابیه شرق استان هرمزگان با بیان اینکه فضای برگزاری انتخابات در جامعه فضای شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را ایجاد کرده و تمام تلاش دست اندر کاران برگزاری انتخابات بر فراهم آوردن حداکثرامکانات برای برگزاری یک انتخابات با حضور حداکثری مردم می باشد.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان ساخت در حوزه شرق استان همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در 458 شعبه اخذ رای فراهم شده که تعداد 207 شعبه از این تعداد بصورت ثابت و تعداد 251 شعبه نیز سیار می باشد

وی افزود دوره های آموزش و توجیهی تمام عوامل برگزاری انتخاب شامل نمایندگان فرماندار و کاربران شعب برگزار شده یا در حال اجرا می باشد تا با استفاده از ظرفیت آموزشهای لازم شاهد برگزاری انتخابات بدون هرگونه مشکل باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین از فراهم بودن همه امکانات و زیرساختهای لازم در تمامی شعب اخذ رای خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری انتخابات در 7 اسفند بهترین انتخابات حوزه شرق استان رقم بخورد که این امر مستلزم تلاش همه عوامل و دست اندارکاران برگزاری انتخابات می باشد.

پاکدامن خاطر نشان ساخت از ابتدای آغاز انتخابات خوشبختانه شاهد فضای انتخاباتی خوبی در سطح شهرها و روستا ها هستیم و تا کنون تخلفاتی در خصوص انجام تبلیغات از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدها شاهد نبوده ایم و بایستی تمام تلاش ستاد ها و هواداران انها در تامین فضای آرامش و همراه با رقابت سالم همکاری را داشته باشند و رعایت اخلاق و قانون را در تمام مراحل انتخابات مدنظرشان باشد.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه انتخابات سالم و فراهم آوردن فضای با شور و نشاط تبلیغاتی همراه با تبین اصول ، بایستی نصب العین همه کارها و امور برگزاری انتخابات باشد گفت: احساس مسئولیت در برابر آرا همه شهروندان وظیفه شرعی و قانونی همه عوامل برگزاری انتخابات می باشد.

لازم به ذکر است مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان شامل حوزه های فرعی انتخابات در شهرستانهای میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد و بخش های مستقل این شهرستانها خواهد بود که مردم حوزه شرق استان هرمزگان با رای خود یک نفر را به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1748

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge