امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

سید مصطفی ذوالقدر حائز اکثریت آرا و نماینده منتخب مردم شرق هرمزگان شد

میناب نیوز : سید مصطفی ذوالقدر حائز اکثریت آرا و نماینده منتخب مردم شرق هرمزگان شد.

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در گفتگو با اخبار سیمای مرکز خلیج فارس از محل ستاد انتخابات استان هرمزگان از مشارکت 67 درصدی مردم استان هرمزگان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان داشت: بیش از 750 هزار نفر از واجدین شرایط رای دادن در هرمزگان در انتخابات هفتم اسفند ماه شرکت کردند و مشارکت نزدیک به 67 درصد را در این انتخابات رقم زدند.

وی با اشاره به نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان، افزود: براساس نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی آقایان حسین هاشمی تختی، احمد مرادی و محمد آشوری با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان منتخب مردم انتخاب شدند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در حوزه انتخابیه میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد نیز آقای سید مصطفی ذوالقدر حائز اکثریت آرا و نماینده منتخب مردم شد.

جادری اضافه کرد: اما در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان آقایان احمد جباری و خالد زمزم نژاد به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آقای سید روح الله صدرالسادات با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده منتخب مردم هرمزگان انتخاب شد.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1752

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge