امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

ایام آغازین سال فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری میناب است / مرغ منجمد با نرخ مصوب 5500تومان خریداری و ذخیره شده

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : ایام آغازین سال فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری میناب است .

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن امروز در ستاد تسهیلات نورزی شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال 94 به سر می بریم و در طی این سال شاهد موفقیت ها و پیروزی های بزرگی برای ایران اسلامی شاهد بوده ایم که مهمترین آنها برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، حضور حداکثری مردم در روز 7 اسفند در پای صندوق های رای و به فرجام رسیدن برجام از مهمترین این رخدادها بوده اند و بایستی با تلاش و همت شما مسئولان پایان سالی نیک را برای شهروندان مینابی فراهم آوریم و شاهد شروع سالی سرشار امید و نشاط باشیم.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : بایستی تمام دستگاههای اجرایی و خدماتی شهرستان میناب تمام ظرفیت و تلاش خود را برای فراهم آوردن امکانات و خدماتی مناسب برای شهروندان خوب میناب و سایر گردشگران بزرگوار از سراسر نقاط ایران فراهم کنند و این مستلزم همدلی و همراهی همه دستگاهها می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین یادآور شد:شهرستان میناب دارای ظرفیتهای بسیاری در حوزه های مختلف گردشگری ، تاریخی ، طبیعی و اقتصادی می باشد و ایام آغازین سال که با سفر و گردش هموطنان گرامی همراه می باشد زمینه و فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن این جاذبه ها به مردم و گردشگران است.

وی در ادامه خواستار اتخاذ تمهیدات ویژه همه دستگاهها بویژه مراکز درمانی و بهداشتی ، دستگاههای امدادی و خدماتی و دستگاههای امنیتی و نظارتی در امر فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آغاز سالی نو همراه با رضایت خاطر شهروندان ، شد.

معاون استاندار هرمزگان ایجاد مراکز راهنمای گردشگران در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ، کشیک ویژه واحدهای صنفی و خدماتی ، اجرای طرح تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها در روزهای پایانی سال ، نظارت بر مراکز ارائه خدمات و بازار ، اجرای طرح فروش فوق العاده و توزیع اقلام ضروری در طول ایام تعطیلات نوروزی را از مهمترین وظایف ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به تامین اقلام ضروری شامل میوه و گوشت مرغ که جزو اقلام پرمصرف می باشد گفت امسال بالغ بر 36 تن میوه شامل سیب و پرتقال و همچنین مرغ منجمد با نرخ مصوب 5500تومان خریداری و ذخیره شده که در روزهای پایانی سال و روزهای ابتدایی سال آینده در مراکز مشخص شده عرضه خواهد شد و در این زمینه هیچ گونه کمبودی را شاهد نخواهیم بود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1758

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge