امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

شهرک صنعتی صنوف آلاینده در میناب احداث می شود

 میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از جانمایی شهرک صنعتی صنوف آلاینده و مزاحم شهرمیناب  و انجام پیگیری و انعقاد تفاهم نامه با سازمان صنایع کوچک استان جهت ایجاد زیرساختها و راه اندازی این شهرک صنعتی در سال آینده خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن درکارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میناب  اظهار کرد : شهرستان میناب با توجه به موقعیت اقتصادی استراتژیک خود یکی از مراکز مهمی است که آینده روشن آن نوید دهند رونق اقتصادی و پیشرفت است لذا همه توجه و تلاش ها باید در راستای ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه بنادر ، گمرکات ، راه و شهرکهای صنعتی باشد.

وی ادامه داد : طرح تحول اقتصادی شرق استان هرمزگان وتوسعه  سواحل مکران که مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید می باشد زمینه مناسب برای  فراهم آوردن برنامه ریزی و زیرساختهای لازم برای توسعه میناب است و لذا نباید از قطار توسعه و پیشرفت عقب ماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای لازم در شهرکها و ناحیه های صنعتی شهرستان گفت: فراهم بودن امکانات مناسب در این شهرکها زمینه مناسبی برای سرمایه گذاران  برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی است و وجود مواد اولیه در بخش کشاورزی و آبزیان و همچنین مواد معدنی توجیه اقتصادی مناسبی برای انجام سرمایه گذاری در شهرستان میناب را فراهم آورده است.

وی از جانمایی شهرک صنعتی صنوف آلاینده و مزاحم شهرمیناب و از انجام پیگیری و انعقاد تفاهم نامه با سازمان صنایع کوچک استان هرمزگان جهت ایجاد زیرساختها و راه اندازی این شهرک صنعتی در سال آینده خبر داد و خاطر نشان ساخت یکی از وظایف سال آینده کارگروه رفع موانع تولید شهرستان میناب پیگیری راه اندازی این شهرک صنعتی می باشد.

معاون استاندار هرمزگان یادآور شد : در طی سال 94 کارگروه موانع تولید شهرستان با پیگیری های خود اقدامات خوبی را در بخش های فراهم آوردن زیرساختهای آب و برق و مجوزهای کسب و کار و همچنین تامین منابع مالی این شرکتها و واحدهای تولیدی و خدماتی را با همکاری و پیگیری های استاندار ، رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شد و این پیگیری و اقدامات در سال 95 نیز ادامه خواهد داشت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1767

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge