امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

ستاد تسهیلات سفر هرمزگان با هوشیاری کامل به خدمات رسانی به مردم بپردازند

استاندار هرمزگان گفت : ستاد تسهیلات سفر نیز در این مرحله با هوشیاری کامل به خدمات رسانی به مردم بپردازند.

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در سیزدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان  با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز، عنوان کرد: مدیران و اعضای ستاد تسهیلات سفر نیز در این مرحله با هوشیاری کامل به خدمات رسانی به مردم بپردازند.

جادری با بیان اینکه در هرمزگان در اثر وحدت و یکپارچگی مردم شاهد وفاق و همدلی و همراهی خوبی بوده ایم، اظهار داشت: کارهای خوبی در هرمزگان انجام شده و با وجود تنگناهای مالی در سال جاری هزار و 276 پروژه در هرمزگان تکمیل و افتتاح شد که نسبت به سال قبل رشد داشته است.

وی یادآور شد: در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز در سال 92 هرمزگان رتبه 28 کشور را داشت اما در سال 93 رتبه نخست را به دست آوردیم و امسال هم امیدواریم این رتبه را حفظ کنیم و تا کنون در سال جاری رقمی معادل چهار هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های استان هرمزگان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بیان داشت: در تسهیلات مشاغل خانگی و خرد نیز از 123 میلیارد تومان تسهیلات مصوب برای هرمزگان 85 درصد جذب شده و کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان رتبه اول را از این نظر در کشور داشته است.

جادری افزود: در سال 94 کارگروه رفع موانع تولید استان هرمزگان 74 جلسه و 690 مصوبه داشت که 70 درصد مصوبات آن محقق شده و رتبه اول تعداد مصوبات را در کشور داشته ایم.

وی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز هرمزگان رتبه نخست و در مبارزه با مواد مخدر نیز رتبه دوم کشور را کسب کرده ایم.

استاندار هرمزگان تمامی این موفقیت ها را نتیجه کار و تلاش جمعی دانست و بیان داشت: هرمزگان امروز از استان های برتر کشور در زمینه های مختلف است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1768

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge