امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 08 می 2024

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری شد/ نویسنده، كارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران / هنرمند مینابی

میناب نیوز : کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر طی حکمی از سوی معاون هنری حوزه هنری به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، منصوب شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل مهر، طی حكمی از سوی فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، كوروش زارعی نویسنده، كارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران به سمت مدیر مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

متن حكم انتصاب كوروش زارعی به شرح ذیل است: «جناب آقای كوروش زارعی نظر به صلاحیت‌ها و تجربه‌های هنری و سوابق ارزشمند جناب‌عالی در عرصه فرهنگ و هنر؛ به موجب این حكم به عنوان مدیر مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با شناخت ظرفیت‌های ستاد و استان‌ها، همت خود را در برنامه‌ریزی برای ایجاد و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تازه و پرورش گروه‌های نمایشی جوان متعهد و حمایت هدفمند از تولید متن نمایشی و تولید تئاتر فاخر مصروف و معطوف نمایید.

امید است با توجه به آشنایی و شناخت جناب‌عالی نسبت به اهداف مقدس حوزه هنری و نقش موثر مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و هنر در این مسئولیت موفق و سربلند باشید.

ان‌شاءالله.

فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1791

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge