امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

جلسه بررسی ارتقا گمرگ میناب با حضور استاندار هرمزگان / فعال سازی گمرکات در مناطق ساحلی هرمزگان موجب تحقق اقتصاد مقاومتی

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : فعال سازی گمرکات در مناطق ساحلی هرمزگان زمینه صادرات و واردات قانونی کالا و کسب درآمد و اشتغال را برای مردم فراهم می کند و موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در این مناطق می  شود. 

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در جلسه بررسی فعال سازی گمرک گوکسر در جاسک و ارتقا سطح گمرک شیو در پارسیان و تیاب در میناب، عنوان کرد: اقتصاد مقامتی به معنای این است که زمینه صادرات و واردات کالا و کسب درآمد و اشتغال را برای مردم فراهم کنیم که ایجاد این تمهیدات رضایت عمومی مردم را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: فعال سازی بیشتر گمرکات می تواند کارنامه خوبی برای هرمزگان به عنوان مرکز فعالیت های اقتصادی در کشور باشد و باید پیگیری لازم برای اجرای این کار صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت گمرک بندر تیاب شهرستان میناب، افزود: گمرک در بندر تیاب میناب مستقر است و مردم این شهرستان می توانند صادرات و واردات کالا را به شکل قانونی از طریق این گمرک انجام دهند و باید از این ظرفیت برای کسب درآمد استفاده شود.

جادری تصریح کرد: گمرک بندر شیو در شهرستان پارسیان نیز هم اکنون در سطح ملوانی فعال است که ضمن ارتقا آن باید فعالیت های صادرات و واردات کالا توسط تعاونی مرزنشینان از طریق این گمرک افزایش یابد تا مردم از درآمدهای آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به غیرفعال بودن گمرک گوکسر در شرق شهرستان جاسک، اظهار داشت: این گمرک باید تبدیل به مرز رسمی و همچنین فعال شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: فعال سازی گمرکات در مناطق ساحلی هرمزگان زمینه صادرات و واردات قانونی کالا و کسب درآمد و اشتغال را برای مردم فراهم می کند و موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در این مناطق می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1829

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge