امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در میناب ساخته می شود

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت  : به همت مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه امام سجاد(ع) ، 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد درمیناب ساخته می شود .

 به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی اظهار کرد : ساخت هریک ازاین واحدهای 50 متری با اعتبار 200 میلیون ریالی با مشارکت اردوهای جهادی توسط بسیج سازندگی سپاه ساخته می شود .

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: حمایت از خانواده های ایتام و فرزندان بی سرپرست تحت پوشش حمایتی نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت های احداث منزل مسکونی برای این عزیزان می باشد.

نماینده عالی دولت مشارکت همه دستگاههای متولی همچون شهرداری و دهیاریها را در زمینه انجام امور و تسریع در روند تکمیل این پروژه ها را لازم دانست و خاطر نشان ساخت: شهرداران و بخشداران بایستی این امر را بصورت ویژه پیگیری نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه ها تکمیل و تحویل این عزیزان قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ، با اشاره به همکاری سپاه استان و کمیته امداد در خصوص ساخت مسکن نیازمندان گفت: امروز شاهد هستیم که کمیته امداد و سپاه و بسیج در کنار هم فضایی را درست کرده اند که امید داریم یکی از مهمترین اهداف نظام جمهوری اسلامی که رفع محرومیت است با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های این عزیزان محقق شود.

سردار رضا ترابی افزود: باوجود اینکه وظیفه اصلی سپاه حضور درعرصه‌های دیگر کشور است، اما بطور داوطلبانه برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری پیشگام می‌شود تا برای رفع نیازهای محرومان کار و تلاش کند.

فرمانده ناحیه میناب گفت: با شناختی که همه ما از فعالیت‌های بسیج و سپاه داریم، امید داریم که بزودی شاهد افتتاح این واحدهای مسکونی برای نیازمندان باشیم.

حبیب الله سهرابی افزود: علاوه 200 میلیون ریال برای هرواحد از سوی کمیته امداد مابقی هم به کمک بسیج سازندگی جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1841

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge