امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

در مسئله پنج روستای استان هرمزگان در شهرستان پارسیان / استاندار هرمزگان در وزارت کشور و همچنین در حضور رئیس جمهور دفاع کرد

میناب نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:در مسئله پنج روستای استان هرمزگان در شهرستان پارسیان، جادری استاندار هرمزگان به واقع به عنوان یک هرمزگانی از تمامیت ارضی استان در وزارت کشور و همچنین در حضور رئیس جمهور دفاع کرد .

به گزارش میناب نیوز ، بهروز اکرمی در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه هر سال در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) زائرانی از سراسر کشور به حرم مطهر امام احل اعزام می شوند، عنوان کرد: امسال هم با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی و سازمان ها و نهادها و ادارات استان بیش از دو هزار و 300 نفر از زائران هرمزگانی در سالگرد ارتحال امام به تهران اعزام شدند که بیش از 70 درصد سقف پیش بینی شده برای اعزام زائران محقق شد.

وی ادامه داد: بهترین و زیباترین بزرگداشت برای حضرت امام این است که با عملکرد خود از جمهوری اسلامی که یادگار آن حضرت است صیانت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مدیران اجرایی دارند وظیفه دارند به گونه ای کار کنند که مردم به خوبی فعالیت های دولت را لمس کنند، تصریح کرد: دستاوردهای دولت یازدهم را نمی توان پنهان کرد و هر چه قدر منتقدان بر طبل توخالی بودن مذاکرات هسته ای بکوبند مردم متوجه شده اند که مذاکرات هسته ای برای ما دستاوردهایی داشته و این همه هیئت های خارجی برای کار و اقدام به کشور ما آمده اند.

اکرمی خاطرنشان کرد: در هرمزگان باید به شکلی رفتار کنیم که از این فرصت به دست آمده و از شرایط پسابرجام به سود استان بهره ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، اظهار داشت: در مدت اخیر فضای مجازی به موارد و مسائلی آلوده شده که روند کار اجرایی در استان هرمزگان را تحت تاثیر قرار می دهد در حالی که مجموعه اجرایی استان و استانداری به عنوان مرکز حکومت و شخص استاندار هرمزگان تمام تلاش خود را صرف خدمت به مردم استان کرده اند.

اکرمی با اشاره به برخی شایعات پیرامون تغییر استاندار هرمزگان، تصریح کرد: ما همه سرباز نظام هستیم و هر زمان نیاز باشد در جای دیگری خدمت خواهیم کرد اما از دکتر جادری استاندار هرمزگان قول گرفته ایم تا برگزاری انتخابات سال 96 در استان حضور داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: به حدی در این روزها فضا مسموم شده که باید این مطلب را مطرح کنم که استاندار هرمزگان تمام وقت خود را صرف مسائل استان کرده و همه باید به او کمک کنیم و دکتر جادری هیچ خواسته شخصی از هیچ کس نداشته و همواره درخواست کار داشته است و از ارتباطات خود در سطح ملی به سود استان استفاده کرده است.

وی گفت: در مسئله پنج روستای استان هرمزگان در شهرستان پارسیان، دکتر جادری استاندار هرمزگان به واقع به عنوان یک هرمزگانی از تمامیت ارضی استان در وزارت کشور و همچنین در حضور رئیس جمهور دفاع کرد و انسانی است که تمام انرژی و وقت خود را صرف کار برای هرمزگان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به مجلسی که شکل گرفته قرار است همکاری و مسائدت خوبی میان دولت و مجلس شکل بگیرد تا به حل مسائل اقتصادی و اشتغال کمک شود و باید مشکلات استان را با همدلی و همراهی یکدیگر رفع کنیم و با کمک نمایندگان مجلس می توانیم مشکلات اساسی که در استان وجود دارد را رفع کنیم.

اکرمی افزود: مجموعه دولت تدبیر و امید در هرمزگان اقدامات بسیاری را انجام داده و امیدواریم در سال جاری هم خدمات بیشتری را برای مردم داشته باشیم.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1843

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge