امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

به دنبال مصوبه اعتبارات برای نجات جلگه میناب هستیم

ميناب نيوز : استاندار هرمزگان گفت : به دنبال یک مصوبه برای اعتبارات و طرح‌های مفید برای نجات جلگه میناب هستیم.

به گزارش ميناب نيوز ، جاسم جادری در برنامه تلویزیونی "شو بندر" سیمای مرکز خلیج فارس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به سفر دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به میناب اشاره و گفت: به دنبال یک مصوبه برای اعتبارات و طرح‌های مفید برای نجات جلگه میناب هستیم.  

جادری اضافه کرد:‌ توجه به امور توسعه دریایی و سواحل نیز در هرمزگان با محوریت سواحل مکران در دستور ویژه کار دولت یازدهم قرار داد که در همین راستا مجلس نیز مصوباتی را گذارنده و لایحه منطقه آزاد جاسک نیز به مجلس تحویل داده شده است.

 وی با بیان اینکه شرق استان با طرح های توسعه‌ای مدنظر دچار تحولاتی شگرف می‌شود، افزود:‌ طرح ایجاد مگاپورت و ایجاد پالایشگاه نفت در جاسک می‌تواند علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد سبب‌ساز گسیل جمعیتی به این منطقه نیز شود.

 نماینده عالی دولت در استان هرمزگان به دستاوردهای صورت گرفته در حوزه سلامت و بهداشت اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی دو مرکز ام ار آی و جندین بخش درمانی توسط دولت یازدهم در هرمزگان انجام شده است.

 جادری به مبحث کمبود آب در استان اشاره و یادآور شد: در حوزه آب‌رسانی روستایی در طول سه سال 10 هزار خانوار در روستاها از آب شرب برخوردار شده اند.  

وی با بیان اینکه میانگین تعداد دانشجو در هرمزگان از میانگین کشوری بیشتر است، اضافه کرد: این امر می تواند به عنوان یک پشتوانه برای توسعه استان به شمار آید.  

استاندار هرمزگان در ادامه به پروژه‌های هفته دولت در استان اشاره و بیان داشت: 686 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان طی این هفته در سراسر هرمزگان افتتاح می شود.  

وی در ادامه گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز به عنوان مهیمان ویژه هفته دولت در هرمزگان حضور خواهند یافت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1937

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge