امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

دانشگاه فرهنگیان در شهرستان میناب تاسیس شود / از مدیران پرکار و جهادی در شهرستان میناب حمایت می کنم

میناب نیوز:سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: دانشگاه فرهنگیان در شهرستان میناب تاسیس شود.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار کرد:  مدیران دستگاه های اجرای شهرستان میناب با الگو گرفتن از شهدا، منویات رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید به ارائه خدمات به مردم  بپردازند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره ) در خصوص اطلاع رسانی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی در جهت اعلام عملکرد دستگاههای اداری است و باید به صورت شفاف به مردم گزارش شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مدیران شهرستان میناب از حداکثر توان و ظرفیت خود و براساس قانون و در راستای خدمت به نظام و مردم شهرستان برنامه ریزی کنند.

وی افزود: اولویت های شهرستان میناب در تمام حوزه ها مشخص شود و در راستای عمران و آبادانی دومین شهرستان استان هرمزگان تلاش مضاعف انجام شود.

نماینده عالی دولت با اشاره به بافت های فرسوده در میناب گفت: ستاد بازآفرینی شهرستان میناب ضمن تشکیل باید با برنامه ریزی مدون و اصولی در جهت احیای بافت فرسوده اقدام شود.

وی با بیان این مطلب که شهرستان میناب از ظرفیت های گردشگری خوبی برخوردار است خواستار جذب سرمایه گذار در این حوزه و به ویژه صنایع دستی و ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان میناب شدند.

احمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشتغال و حمایت از حوزه کارگری در شهرستان میناب پرداخت و تاکید کرد: شورای اشتغال شهرستان میناب فعال تر شود و در زمینه تشکیل تعاونی های خرد و کلان اقدام و نظارت ها در حوزه کارگری در این شهرستان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه باید تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی در شهرستان میناب به نحو احسن صورت گیرد گفت: این کار با مشارکت و مشورت با اصناف و بازاریان شهرستان میناب انجام شود و بازدید و مبارزه با احتکار در دستور کار ادارات مرتبط با این موضوع باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب تاکید کرد: سرمایه گذاران در شهرستان میناب برای دریافت مجوزات واستعلامات مربوط  و تسریع در کار از دفتر پنجره واحد سرمایه گذاری در شهرستان میناب استفاده کنند.

وی ضمن تقدیر از اجرای پروژه های مرتبط به آب در شهرستان میناب گفت:برنامه ریزی ها در حوزه آب در شهرستان میناب به گونه ای انجام شود که بیشترین خدمات در این حوزه به مردم  ارائه شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به فصل بازگشایی مدارس در شهرستان میناب اشاره کردند و اظهار کرد:آموزش و پرورش شهرستان میناب  مقدمات و تمهیدات لازم در خصوص پروژه مهر و بازگشایی مدارس انجام دهد.

وی همچنین گفت: در شرق هرمزگان با کمبود نیروری انسانی در آموزش و پرورش رو به رو هستیم و ضروری است برای تربیت نیروهای ماندگار و ایجاد اشتغال در منطقه و افزایش خدمات در این حوزه به مردم ایران اسلامی دانشگاه فرهنگیان شرق هرمزگان در شهرستان میناب احداث شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب خواستار ارائه گزارش ماهیانه عملکرد دستگاه های اجرای شهرستان میناب شدند و تصریح کرد: این کار در جهت افزایش راندمان کاری ادارات شهرستان میناب صورت می گیرد.

وی میز خدمت یکی از ضروریات دستگاه های اجرای درشهرستان میناب است و باید به نحو احسن به درخواست های مردم پاسخ داد و امورات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

احمدی همچنین تاکید کرد: همیشه با مردم باشید و ضمن سرکشی و بازدید در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارید و با برنامه ریزی، جامعه هدف خود را به خوبی مدیریت کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه کشاورزی در شهرستان میناب پرداخت و گفت: تشکیل تعاونی کشاورزی ، صندوق حمایت از کشاورزان ،شواری کشاورزی با توجه به خشکسالی ها از ضروریات شهرستان میناب است و باید مطالبات کشاورزان پیگیری شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب که از مدیران پرکار و جهادی در شهرستان میناب حمایت می کنم اظهار کرد: ظرفیت های شهرستان میناب در بخش های مختلف مشخص شود و در جهت شکوفایی آنها در کار گروه های اصلی و فرعی شهرستان میناب همراه با راهکار مطرح شود.

وی با اشاره به شعار سال تاکید کرد: ادارت شهرستان میناب باید در راستای حمایت از کالاهای ایرانی پیش قدم باشند.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: مدیران شهرستان میناب در جهت جذب اعتبارات پروژه های عمرانی نهایت تلاش خود را انجام دهند و ضمن اعلام گزارش فیزیکی پروژه های عمرانی برای اتمام پروژه های نیمه تمام و براساس اولویت اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع بهداشت و درمان در شهرستان میناب گفت: پروژه های خوبی در شهرستان میناب اجرا یا در حال اجرا است و طرح نظام سلامت در این شهرستان باعث افزایش خدمات بهداشت ودرمان شده است .

احمدی، در هفته دولت برای افزایش خدمات به مردم شهرستان میناب پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف افتتاح می شود و تاکید کرد: برنامه ریزی برای اتمام پروژه ها و افتتاح در دهه فجر نیز صورت گیرد.

وی همچنین گفت: فضا سازی مناسبی برای مناسبت های ملی و مذهبی توسط شهردارن و دهیارن شهرستان میناب انجام شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در پایان تاکید کرد: ارتباط دو سوی با خبرنگاران و اصحاب رسانه درشهرستان میناب توسط مدیران صورت گیرد و اطلاع رسانی ها به نحو احسن انجام شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2608

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge