امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

دیدار نماینده شرق استان هرمزگان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب با وزیر بهداشت و درمان

میناب نیوز:نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب با وزیر بهداشت و درمان  دیدار کردند.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب دکتر بهزادی "مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب " و مهندس هاشمی " نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی" با  وزیر بهداشت و درمان دیدار و در راستای پیگیری مسائل و مشکلات حوزه سلامت در شهرستان میناب به گفتگو پرداختند.  

در این دیدار "دکتر هاشمی قاضی زاده "وزیر بهداشت و درمان دستورات لازم جهت به نتیجه رسیدن و شروع به کار مرکز آموزش سلامت میناب از ابتدای مهرماه سال 94 را صادر و مقرر گردید این دانشکده با کد اختصاصی در دفترچه کنکور سال آینده نسبت به پذیرش دانشجو در تعدادی از رشته های پیراپزشکی اقدام نماید.  

 هاشمی "نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی" نیز از نزدیک مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت در شرق استان را با وزیر بهداشت و درمان بررسی و پیگیری نمود.

 در پایان دکتر هاشمی قاضی زاده و مهندس هاشمی نسبت به پیگیریهای مجموعه مدیریتی دانشگاه به ویژه دکتر شکاری "قائم مقام وزیر دراستان هرمزگان" اظهار رضایت و خرسندی نمودند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 311

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge