امروز: جمعه 21 ارديبهشت 1403 برابر با 10 می 2024

استاندار هرمزگان،هیچ چیز نباید امر مهم خدمت را تحت تاثیر قرار دهد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اساس نظام و دولت خدمتگذاری است و آن را مهمترین چیز می‌داند تصریح کرد: خدمتگذاري، بعنوان يك اصل مهم و ضروري در نظام اسلامي و دولت است و نبايد تحت تاثير هيچ موضوعي قرار بگيرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري هرمزگان، ابراهيم عزيزي در همايش فرمانداران و مشاورين استان اظهار كرد: معنا و مفهوم نظام و حكومت اسلامي، خدمت است و يقينا اساس اين نظام را بايد خدمتگذاري بدانيم.

وي با اظهار اينكه نبايد حتي يك لحظه جريان خدمتگذاري به مردم را متوقف كنيم تصريح كرد: خدمتگذاري، بعنوان يك اصل مهم و ضروري در نظام اسلامي و دولت است و نبايد تحت تاثير هيچ موضوعي قرار بگيرد و آنچه كه عهد بستيم و اراده كرديم خدمتگذاري بي‌منت به مردم تا آخرين دقايق و ثانيه‌هايي كه اين تكليف از دوشمان ساقط مي‌شود، بايد ادامه داشته باشد.

استاندار هرمزگان خطاب به فرمانداران شهرستانهاي تابعه با تاكيد براينكه نبايد دچار هيچ حاشيه‌اي شويد اضافه كرد: نباید اجازه دهید موضوعات بی‌اساس تا آخرین دقایق و ثانیه‌ها که تکلیف از گردن ما ساقط شده، خدمتگذاری دچار حاشیه شود.

عزیزی با تاکید براینکه نباید اجازه دهید موضوعات بی‌اساس خدمتگذاری به مردم عزيز را تحت تاثیر خود قرار دهد تصریح کرد: رفت و آمد مدیران و مسئولان نیز نباید رابطه‌ای با نوع کار و روش شما فرمانداران در خدمت به مردم داشته باشد.

این مقام مسئول دور کردن سایه شایعات و حرفهای غیرواقعی را از سر خدمات شایانی که به مردم شده را امری ضروری دانست و ابراز داشت: امر خدمت از همه چیز مهمتر است و این خدمتگذاری با نگاه عالمانه و حرکتهای هوشمندانه باید مستمر باشد.

وی با اظهار اینکه بدون تردید باید نگاهی معتقدانه به خدمات داشته باشیم گفت: بدترین انسانها کسانی هستند که فرصتها را برای قدرت می‌خواهند که البته فضاهای اینچنینی در استان وجود ندارد و قطعا در ادامه نیز وجود نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه برخی از افراد علیه نظام سیاه‌نمایی می‌کنند خاطرنشان کرد: عده‌ای وجود دارند که سیاه‌نمایی‌های علیه نظام را برای محکم‌تر کردن جای خود در جایی دیگر انجام می‌دهند و فکر می‌کنند که با این کارها می‌توانند قدرت را به دست بگیرند.

عزیزی تاکید کرد: امر مهم خدمت نباید تحت تاثیر هیچ عنوان و شرایطی قرار بگیرد و روحیه خدمتگذاری در مسئولین در هیچ زمان و شرایطی متوقف و یا حتی کمرنگ شود.

رئیس شورای اداری استان هرمزگان در ادامه نیز اظهار کرد: ما در مسیر خدمت حتما باید دارای جامعه‌ای باشیم که حق و باطل‌شناس بوده و بصیرت داشته باشد.

وی خطاب به حاضرین در جلسه تصریح کرد: باید سعی کنید فضاهایي که فقط موجب ایجاد ناامیدی می‌شوند وثمر دیگری ندارند، بر کار شما تاثیر نداشته باشد.

استاندار هرمزگان همچنین بیان داشت: همه مسئولین، مدیران و خواص باید با علم کافی به موضوع با مردم صحبت کنند و اگر بدون بررسی عمیق و اطلاع، ذهن مردم را مخدوش کنند، صدمات جبران‌ناپذیری متوجه ما خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1142

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge