امروز: جمعه 21 ارديبهشت 1403 برابر با 10 می 2024

راه‌ اندازي كتابخانه تخصصي خليج‌ فارس در هرمزگان

میناب نیوز :وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ديدار با استاندار هرمزگان گفت: با انجام اقدامات موثر در حوزه فرهنگ، استان هرمزگان در حال حاضر به یک ظرفیت بزرگ فرهنگی در کشور تبدیل شده است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بين‌الملل استانداري هرمزگان، سید محمد حسینی در جلسه‌ای با استاندار هرمزگان در بندرعباس، با بیان اینکه اين استان درحال حاضر به یک ظرفیت بزرگ فرهنگی در کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: هرمزگان از فرهنگ و هنر تاریخی و کهنی برخوردار است و خوشبختانه با اقدامات موثری که در حوزه فرهنگ و هنر این استان انجام شده، درحال حاضر هرمزگان به یک ظرفیت بزرگ فرهنگی در کشور تبدیل شده است.

وی تمدن خلیج‌فارس را نیز بسیار کهن دانست و افزود: منطقه خلیج‌فارس دارای تمدن و فرهنگی کهن است و باید با انجام اقدامات مختلفی همچون برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در راستای حفظ آداب، رسوم و فرهنگ خلیج‌فارس تلاش کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین راستا به برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌فارس در استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه این جشنواره، پس از دو دوره برگزاری در استان هرمزگان به یکی از جشنواره‌های مهم فرهنگی-هنری کشور تبدیل شده است.

حسيني با اشاره به اهميت برگزاري اين جشنواره اظهار كرد: باید برگزاری جشنواره خليج‌فارس با کیفیت مطلوب همچنان ادامه پیدا کند.

راه‌اندازي كتابخانه تخصصي خليج‌فارس

وي همچنین از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی خلیج فارس در استان هرمزگان خبر داد و گفت: راه‌اندازی کتابخانه تخصصی خلیج فارس یکی از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای نگهداری کتب و اسناد مرتبط با خلیج‌فارس است که این کتابخانه در استان هرمزگان راه‌اندازی خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1145

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge