امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 16 می 2024

استاندار هرمزگان: قفل مشکلات جامعه با شاه کلید اشتغال باز می شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: اشتغال می تواند شاه کلیدی برای باز کردن قفل بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد و با این نگاه باید در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در حاشیه نشست با فرمانداران استان از اشتغال به عنوان یک امر مهم و محوری یاد کرد و اظهار داشت: مسائل مهم و اولویت دار دولت را در دستور کار خود قرار دهید و بدانید که حل مشکلات اصلی مردم همین اولویت ها است.

وی اضافه کرد: امروز باید دسترسی مردم به حوزه اشتغال را جدی گرفته و بر ظرفیت های خوبی که در استان هرمزگان ایجاد شده توجه بیشتری نمود.

استاندار هرمزگان تلاش و پیگیری مستمر را در حوزه اشتغال امری ضروری عنوان کرد و گفت: اشتغال یک مسئله بسیار مهم و زیربنایی محسوب می شود که تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی را در بر می گیرد و اگر در خانواده ای فرد شاغل وجود نداشته باشد آن خانواده نمی تواند به مطالبات، اقتصادی و اجتماعی خود دست پیدا کند.

وی به تعبیری اشتغال را شاه کلیدی بر قفل مشکلات جامعه دانست و افزود: بسیاری از قفل ها با این شاه کلید باز می شود و با این نگاه باید حل موضوع اشتغال را در اولویت امور شهرستان ها قرار داد.

عزیزی خاطر نشان کرد: فرهنگ حاکم بر جامعه که اشتغال را منحصر به پشت میز نشینی می داند باعث شده که با وجود اقدامات صورت گرفته برای تولید اشتغال، همچنان عده ای از جوانان بیکار باشند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: اگر اشتغال را به درستی تبیین و تعریف کنیم و فرهنگ درست کار در جامعه جا بیافتد قطعا بسسیاری از مشکلات در این حوزه حل خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1277

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge