امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 16 می 2024

ارسال 70 اختراع به دبیرخانه نخستین جشنواره منطقه ای اختراعات خلیج فارس دربندرعباس

میناب نیوز:از آغاز نام نویسی در نخستین جشنواره منطقه ای نوآوری و شکوفایی اختراعات خلیج فارس بیش از 70 اختراع به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان گفت : نامنویسی ورود به این جشنواره از اول آذر آغاز شده است و تا 21 آذر ادامه دارد. صمصام افزود : این جشنواره با حضور استانهای فارس ، بوشهر ، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان به میزبانی هرمزگان 28 تا 30 دی در بندرعباس برگزار می شود.

وی گفت : این جشنواره دارای بخش های داوری ، تجاری سازی اختراعات ، ارائه مشاوره حقوقی ، بازار عرضه و تقاضا و اعلام نیازمندی های دستگاههای استان های شرکت کننده است.

رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان افزود : شناسایی و حمایت مادی و معنوی مخترعان ، تجاری سازی اختراعات ، جذب سرمایه گذاران و اشتغال زایی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است. صمصام پیش بینی کرد 160 مخترع در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره منطقه ای نوآوری و شکوفایی اختراعات در 8 منطقه کشور برگزار می شود. وی گفت : 70 مخترع در هرمزگان فعال هستند رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان افزود : شناسایی و حمایت مادی و معنوی مخترعان ، تجاری سازی اختراعات ، جذب سرمایه گذاران و اشتغال زایی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1318

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge