امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

جلسه هم اندیشی معاونین آموزش ابتدایی شرق هرمزگان / اهمیت و جایگاه آموزش پیش دبستانی و دبستانی برهیچ کس پوشیده نیست

میناب نیوز : معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت: با توجه به امر مهم یادگیری و اهمیت و جایگاه آموزش پیش دبستانی و دبستانی ،به خصوص درسنین 4 تا 6 سال ،برهیچ کس پوشیده نیست .

به گزارش میناب نیوز ، علی اسلامی در جلسه هم اندیشی معاونین آموزش ابتدایی شرق هرمزگان که در این شهرستان برگزار شد گفت:مهمترین مسولیتها متوجه همه ی ما است و با توجه به بحث بزرگ پروژه مهر که در راس امور در آغاز سال تحصیلی جدید می باشد ،که این امر با درایت همه شما بزرگواران در همه مناطق ،دغدغه مسولین استان رانیز به حداقل می رساند.

وی عنوان کرد:با توجه به امر مهم یادگیری و اهمیت و جایگاه آموزش پیش دبستانی و دبستانی ،به خصوص درسنین 4 تا 6 سال ،برهیچ کس پوشیده نیست و اگر بخواهیم اموزش وپرورش قوی داشته باشیم اهمیت وجایگاه این مقطع بیشتر نمود پیدا خواهد کردو وظیفه ی مانیز سنگین تر خواهد شد.

معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میناب در پایان به این موضوع اشاره کرد که:اهمیت زبان آموزی کودکان ورشد و تعالی شخصیتی آنان ،در این مقطع می باشد و شالوده واساس یادگیری نیز با توجه به اهمیت آن مورد نظر می باشد و این امر با تلاشهای بی وقفه همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت میسر خواهد شد.

عباس نسب معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و اهمیت پروژه مهر، امید است سال تحصیلی جدیدهمراه با نتایج علمی و عملی خوبی برای ما همراه باشد.

وی عنوان کرد:هدف ازتقسیم مناطق استان به چند قطب این است که ما میتوانیم-در گروههای هم سنخ و دوستانه بهتر مسائل و مشکلات را درک و حل نماییم.

 در حاشیه این جلسه عباس نسب معاون آموزش ابتدایی اداره کل به همراه معاون آموزش ابتدایی اداره میناب از کلاسهای ضمن خدمت فرهنگیان و کلاسهای باز آموزی ،کتابهای جدیدالتالیف پایه پنجم بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است :جلسه هم اندیشی معاونین آموزش ابتدایی شرق استان هرمزگان با حضورعباس نسب معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان،فینی رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی این اداره کل،رئیس اداره تکنولولوژی وگروههای آموزشی ابتدایی این اداره کل  ،در شهرستان میناب برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(5 رای)
کد خبر: 1339

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge