امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در هرمزگان / هفته دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد

میناب نیوز : سرهنگ علینژاد جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برنامه های هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد استان هرمزگان (ع):سرهنگ علی نژاد در جمع خبرنگارن و اصحاب رسانه گفت:دفاع مقدس واقعه ی بزرگی در تاریخ انقلاب و کشورمان حتی در منطقه بود ،هفته دفاع مقدس درواقع هفته ایثار،فداکاری است که در این هفته بزرگترین امتحان فداکارانه ملت ما صورت گرفت و بسیجیان در طول دفاع مقدس زیباترین صحنه های فداکاری را رقم زدند.

وی گفت:تلاش خستگی ناپذیره 8 ساله افتخاری است که امروز نیرو های مسلح و ملت ما می توانند ان را در سوابق درخشان خود جای دهند ،رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند :هفته دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

وی در ادامه افزود:هشت سال دفاع مقدس پایه گذار یک غرور ملی برای ملت ایران خواهد بود که با رشادت های جوانان ملت ایران جبهه جنگ را به یک مدرسه عشق تبدیل کرد که انسان را کاملا دگرگون می ساخت.

سرهنگ علینژاد در ادامه به صحبت های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:در جبه دفاع مقدس ،سرمشق همیشگی ملت بزرگ ایران و الگوی موفق در برابر چشمهای همه ملت های مسلمان است.

علینژاد گفت:جنگ برای ما خیرو برکت داشت علی رغم اینکه جنگ کار پیچیده ای بود ومدیریت در جنگ کار بسیار سنگینی بود.

سرهنگ علینژاد پس از بیان ویژگی های دفاع مقدس برنامه های این هفته را اعلام کرد که مهمترین برنامه ها به شرح زیر است.

1-سه شنبه 31/6/94 :روز رژه و اقتدار نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نواوری در صنعت علمی و دفاعی کشور. 2-چهارشنبه 1/7/94:روز عرفه و توجه به معنویت و عبادت ،تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس. 3-پنجشنبه 2/7/94:روز عید سعید قربان ،روز ایثار و از خود گذشتن و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و روز غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا . 4-جمعه 3/7/94: حضور پرشور در نمازهای جمعه ،تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و توجه ویژه به نقش خانواده در تربیت فرزندان و ترویج ارزشهای دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین سلامت جسم و روان با ورزش همگانی. 5-شنبه 4/7/94: توجه دادن جوانان به بصیرت افزایی و حفظ غرور ملی در پیشبرد کشور،اهمیت به اموزش عمومی وموضوع پدافند غیر عامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف از جبهه ها در دفاع مقدس. 6-یکشنبه 5/7/94 : تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر ابادان وگرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه و تجلیل از رزمندگان ،جهادگران ،ازادگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس. 7-دوشنبه 6/7/94: تبیین نقش انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،رهبری،وحدت ملی،بصیرت ،دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی. 8-سه شنبه 7/7/94: سالروز شهادت فلاحی ،فکوری،نامجو،کلاهدوز،جهان ارا و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1341

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge