امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

هاشمی : فرودگاه جاسک به دنبال مجوز پروازهای مسافری است

میناب نیوز:نماینده مردم میناب،رودان،جاسک،سیریک و بشاگرد در مجلس نهم با بیان این‌که در حال حاضر پرواز مسافری از فروگاه جاسک انجام نمی‌شود، گفت: برای انجام پروازهای مسافری نیاز به مجوز و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور است.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به این‌که نیروگاه جاسک فرودگاه نظامی است، گفت: تمام پروازهای لجستیک و مسافری یکی از ارگان‌‌های نظامی از این منطقه انجام می‌شود.

نماینده مردم میناب،رودان،جاسک،سیریک و بشاگرد در مجلس نهم با بیان این‌که فروگاه تمام امکانات پروازی را دارد، افزود: تنها مشکل این فرودگاه این بود که سالن پروازهای مسافری نداشت لذا با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته این سالن نیز ساخته شد.

وی با بیان این‌که هماهنگی هایی با سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان فرودگاه‌ها در رابطه با رعایت استانداردها انجام گرفته است، گفت: فرودگاه جاسک به دنبال اخذ مجوز انجام پروازهای مسافری هستند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نهم با بیان این‌که در حال حاضر این فرودگاه مجوز انجام پروازهای نظامی را دارد، یادآور شد: البته این ارگان نظامی از انجام پروازهای مسافری نیز استقبال کرده و مخالفتی با انجام پروازهای مسافری ندارد.

وی با اشاره به این‌که این ارگان نظامی از اعتباراتشان برای ساخت سالن پروازهای مسافری هزینه‌ کرده‌است، تصریح کرد: با توجه به سفرمقام معظم رهبری و تأکیدات صورت گرفته برای انجام پروازهای مسافری از این منطقه، این امر هنوز محقق نشده است. هاشمی نخل ابراهیمی با بیان این‌که سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان فرودگاه‌ها باید در زمینه انجام پروازهای مسافری بر اساس استانداردها به هماهنگی‌های لازم دست یابند، گفت: تذکراتی که در این زمینه داده شده تنها برای بیشتر شدن هماهنگی‌ها بوده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نهم با یادآوری این مطلب که بندرجاسک تا بندرعباس ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد و با اشاره به اهمیت استراتژیک این منطقه، افزود: با توجه به محروم بودن منطقه برای پیشرفت و حفظ امنیت آن نیاز به گسترش ارتباطات است.

نماینده مردم میناب،رودان،جاسک،سیریک و بشاگرد در مجلس نهم تصریح کرد: باید به راحتی ارتباطات و پروازهای هوایی این منطقه انجام شود تا مردم محروم این منطقه بیش از این دچار مشکل نشوند. / پایان پیام

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1368

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge