امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

ادارات استان هرمزگان از هفته آينده پنج شنبه ها تعطيل خواهد بود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان تعطيلي ادارات استان را در روزهاي پنج شنبه به طور رسمي اعلام كرد.

ابراهيم عزيزي در گقتگو با خبرنگار روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان تعطيلي ادارات استان را در روزهاي پنج شنبه به طور رسمي اعلام كرد و اظهار داشت: با اختياري كه از مركز كشور به استانداران به عنوان رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران استان ها واگذار شده بود تصميم تعطيلي ادارات در روزهاي پنج شنبه در اين شورا به تصويب رسيد.

وي اضافه كرد: اين مصوبه طي نامه اي به تمامي ادارات ابلاغ شد تا از تاريخ هفتم بهمن ماه به تعبيري هفته آينده اين ابلاغيه اجرايي گردد.

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان تصريح كرد: دستگاه هاي عملياتي مانند بيمارستان ها، بانك ها، ادارات آتش نشاني شهرداري شامل اين ابلاغيه و تعطيلي نخواهند بود و قطعا ارگان هايي كه بايد كار خدمات رساني 24 ساعته را به مردم انجام دهند به روال قبل انجام وظيفه مي كنند.

وي گفت: اين تعطيلي به معناي كاهش 44 ساعت موظفي كارمندان نيست و تغيير ساعت كاري از روزهاي شنبه تا چهارشنبه، تعطيلي روزهاي پنج شنبه را جبران مي كند.

استاندار هرمزگان در خصوص زمان حضور كارمندان در روزهاي غير تعطيل بيان داشت: روزهاي شنبه ساعت كار به 6 و 30 دقيقه صبح تا 15 و 30 دقيقه تغيير كرده و روزهاي يكشنبه تا چهارشنبه ساعت 6 و 45 دقيقه تا 15 و 30 دقيقه خواهد بود.

عزيزي در خصوص علت اين تعطيلي بيان داشت: هماهنگ شدن دستگاه هاي استاني با دستگاه هاي فرا دستي در ساعت كاري و همچنين صرفه جويي در منابع پر ارزش آب و انرژي برق از اهداف تعطيلي ادارات در روزهاي پنج شنبه است.

وي خاطر نشان كرد: اميدواريم اين تصميم موجب تحكيم بنيان خانواده ها گردد و كارمندان بتوانند در اين 2 روز تعطيلي با سپري كردن وقت بيشتري در كنار خانواده خود و همچنين به جا آوردن صله رحم كه در اسلام نيز بدان تاكيد زيادي شده با انرژي بيشتري به سر كار خود بازگردند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1442

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge