امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

میناب آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندارویژه میناب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت: اگر تمام دستگاه ها در انجام برنامه‎ها، نقش خود را به خوبی ایفا کنند می توانند از حداقل امکانات موجود خود ، حداکثر بهره را برای استقبال ومهمان نوازی از مسافران نوروزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سفرهای نوروزی فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های شهرستان میناب در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: تمام امکانات و ظرفیت های ادارات باید در اخیتار مردم قرار بگیرد.

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه تعامل رمز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب در جهت رضای خدا و خدمت به خلق خداست، تصریح کرد: در جاهایی که تمام دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی حضوری پررنگ داشته باشند، مردم احساس امنیت کرده و این حضور فیزیکی 24 ساعته اثر مثبت از نظر روانی به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از ظرفیت پارکها، مهمانسراها، مراکز آموزشی و خوابگاه‎های این مراکز جهت پذیرش مهمانان نوروزی استفاده شود.

فرماندار ویژه میناب با تاكيد بر انتخاب محل هاي مناسب جهت اسكان و رفع نواقص احتمالي محل هاي اسكان،خط كشي و ترميم و مرمت جاده هاي سطح روستا و شهرها ،جمع آوري زباله توسط دهياري ها و شهرداري ها از بخشداران خواست تا با هماهنگي نظارت وكنترل بهتري در مدت زمان تعطيلات نوروزي داشته باشند .

رئيس ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان در پايان آمادگي دستگاه امنيتي ،راهنمايي و رانندگي و پليس راه، حضور فعال پايگاه هاي امداد جاده اي هلال احمر،نظارت بر بازار،تامين نقدينگي عابر بانك ها را از دستگاه عضو ستاد خواستار شد.

وي تاکيد کرد: همه دستگاههاي خدمات رسان از جمله مراکز درماني، بانکها، هلال احمر، شهرداري و ساير ادارات آمادگي لازم در ايام تعطيلات نوروز داشته باشند و به بازاريان و اصناف توصيه کرد در اين ايام رعايت حال اقشار مختلف مردم بويژه مهمانان نوروزي را به نحو مناسبي محور کارهاي خود قرار دهند.

در پایان مقرر شد ایستگاههای سلامت برای خوشامدگویی وراهنمایی مسافران نوروزی در ورودی وچند نقطه از شهر مستقر شده وبه مهمانان خدماتی ارائه دهند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1550

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge