امروز: سه شنبه 01 خرداد 1403 برابر با 21 می 2024

اقدامات شرکت مخابرات استان هرمزگان در ایام نوروز

میناب نیوز:مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان گفت : با توجه به نزدیکی ایام نوروز و افزایش برقراری تماس با تلفن تمهیدات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به نیازهای ارتباطی مسافران و شهروندان هرمزگانی اندیشیده شده و ایستگاه های تلفن همراه استان هرمزگان تقویت شده است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان هرمزگان ، احمد میرطبا افزود: از آنجایی که استان هرمزگان پذیرای تعداد کثیری از میهمانان نوروزی می باشد و همچنین در این ایام برقراری تماس و ارسال پیامک از طریق تلفن همراه به نحو چشمگیری افزایش پیدا می کند این شرکت بمنظور ارایه خدمات بهینه به مشترکین خود ، تمهیدات ویژه ای برای افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه در استان هرمزگان پیش بینی کرده است.

وی افزود:در نقاط پرترددی مانند جزیره قشم ، کیش بمنظور رفاه مسافران نوروزی سایت های تلفن همراه تقویت شده است . میرطبا با اشاره به پوشش تلفن همراه در استان گفت: هم اکنون تمام شهرها ، و بیش از 90درصد از روستاها و 95 درصد از جاده های استان هرمزگان ، تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان هرمزگان به آمادگی این شرکت جهت خدمات رسانی به مردم در ایام تعطیل نوروز اشاره کرد و گفت : بیش از 30 دفاتر پیشخوان دولت به مشترکین تلفن ثابت و همراه خدمات مخابراتی را ارائه می دهند .

وی در خاتمه افزود جهت رفاه حال میهمانان عزیز نوروزی دفاتر موقت خدمات مخابراتی در بوستانهای غدیر ، دولت ، ولایت و جنگلی در طول شبانه روز به ارائه خدمات مخابراتی خواهند پرداخت ، اینترنت پرسرعت بی سیم شرکت مخابرات به صورت رایگان یکی دیگر از خدمات شرکت در این مکان ها خواهد بود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1552

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge