امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

از سرمایه‌ گذاری در شرق استان استقبال می‌کنیم

میناب نیوز:استاندار هرمزگان با بیان اینکه شرق استان نیازمند تقویت و توسعه زیرساخت‌هاست، گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای عمران و آبادانی شرق استان استقبال می‌کنیم.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در جلسه پیگیری مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور به هرمزگان اظهار داشت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای عمران و آبادانی شرق استان استقبال می‌کنیم.

استاندارهرمزگان ابراز داشت: توسعه واحدهای صنعتی با تکیه بر ظرفیت‌های شیلات و صنایع در راستای اشتغالزایی در استان و به ویژه شرق استان مورد توجه و تاکید قرار دارد که در این راستا از تمام افرادی که دارای طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند استقبال می کنیم.

وی افزود: سیستم بانکی آمادگی دارد تا تسهیلاتی را با بهره کم در اختیار سرمایه‌گذارانی قرار دهد که بتوانند ظرفیت‌های مورد نظر محقق سازند. عزیزی با بیان اینکه شرق استان هرمزگان نیازمند تقویت و توسعه زیرساخت‌هاست، عنوان کرد: اگر زیرساخت‌های شرق استان با سرعت پیگیری و اجرایی شود دورنمای توسعه شرق استان خیلی زود به نتیجه می رسد.

وی با بیان اینکه شرق استان از سال‌های دور در برخی حوزه‌ها از محرومیت برخوردار بوده عنوان کرد: در دولت‌های نهم و دهم اقدامات خوب و قابل توجهی در راستای رفع محرومیت از این بخش انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان به مراحل نهایی اجرای جاده بندرعباس-جاسک تا کنارک و راه بندرعباس به رودان اشاره و تصریح کرد: به زودی شاهد به بهره‌برداری رسیدن این دو پروژه مهم در راستای رفع محرومیت در این بخش از استان خواهیم بود.

عزیزی همچنین تصریح کرد: تکمیل جاده منتهی به روستاهای شرق استان از جمله بشاگرد و جاسک نیز به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر زدودن غبار محرومیت از شرق استان متذکر شد: هر چه در بخش شرقی استان سرمایه‌گذاری کنیم به مرکزیت استان به منظور جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه کمک کرده ایم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: مشکلات و موانع شرق استان باید با اولویت و حساسیت پیگیری شود. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به 14 مصوبه سفر معاون اول رییس جمهور که اواخر سال گذشته انجام شد، اذعان نمود: خوشبختانه بخش قابل توجهی از این مصوبات یا اجرایی شده یا در مراحل نهایی اجرا قرار دارد و تلاش ما بر این است که مابقی مصوبات نیز در سال 92 با جدیت اجرا شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان هرمزگان با اشاره به مصوبات حوزه آموزش و پرورش در سفر معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: احداث تعدادی مجتمع آموزشی در دستور کار بوده که تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

وی همچنین از استقرار شش پست اورژانس در شرق استان خبر داد و اضافه کرد: در سه ماه آینده این 6پست اورژانس با هدف ارتقای وضعیت درمانی در شرق استان راه‌اندازی می‌شود.

عزیزی ادامه داد:‌ارتقای بیمارستان 32 تخت‌خوابه بشاگرد به 64 تخت‌خواب نیز یکی از اولویت‌های جدی است که توسط دانشگاه علوم‌پزشکی در حال اجراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت در بخش احداث مسکن در استان اظهار داشت: در زمان دولت‌های نهم و دهم بیش از 130 هزار واحد مسکونی در استان احداث شده که 56 هزار واحد شهری و مابقی روستایی است.

عزیزی عنوان کرد: هیچ مشکلی برای احداث مسکن در استان به ویژه در روستاها وجود ندارد ضمن اینکه در حوزه شهری نیز به تمام تقاضاها پاسخ داده شده است.

وی در پایان یادآور شد: در استان هرمزگان برای تامین زمین و ارائه تسهیلات مشکل و مانعی وجود ندارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1672

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge