امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

کمبود نیروی انساني در درمانگاه تامین اجتماعی میناب / درمانگاه میناب به يك درمانگاه تخصصي تبديل شود

میناب نیوز : مسئول درمانگاه ولیعصر(عج) شهرستان میناب گفت : درمانگاه میناب  به يك درمانگاه تخصصي تبديل شود.

به گزارش میناب نیوز محمد صالح مزیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : خوشبختانه در سال جاری  با اضافه كردن پزشك عمومي ديگر برگشت مريض هاي پذيرش شده به  روزهاي بعد نداریم .

وی ادامه داد : یکی از کار های که برای خدمات هر بیشتر به شهروندان صورت گرفته ، شوراي پزشكي و كميسون پزشكي در این مجموعه انجام می شود.

مسئول درمانگاه ولیعصر(عج) میناب در ادامه گفت : شهرستان ميناب به خاطر مركزي بودن  و موقعيت جغرافيايي ويژه این شهرستان بيماران ما به جز میناب از شهرستان هاي جاسك ، بشاگرد ، رودان ، سيريك نیز هستند و اين امر باعث كمبود نيروي انساني درمانگاه شده است .

وی با اشاره به اینکه اگر ضرورت ايجاد تاسيس درمانگاه دوم در میناب نيست اظهار کرد : جا داره كه نگاه ويژه اي به تنها درمانگاه تامين اجتماعي ميناب و حومه شود  و   اين درمانگاه  به يك درمانگاه تخصصي تبديل شود.

 مزیدی افزود : درمانگاه ولیعصر(عج)  شهرستان میناب قابليت ارتقا و اضافه كردن پزشك ارتوپد و زنان و زايمان و پزشك جراح را دارد.

 وی همچنین خواستار ارتقا آزمایشگاه این درمانگاه شدند و تاکید کرد : با تلاش مسئولان امر و ارتقا این آزمایشگاه در آینده آزمايش هاي تيروئيد و كليوي هم در ميناب انجام شود.

 این مدیر مسئول گفت : درمانگاه ولیعصر(عج) میناب داراي بخش هاي  اطفال ، دندانپزشك ، كارشناس مامايي ، آزمايشگاه ، داروخانه ، تزريقات می باشد.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد : ان شا الله در آينده نزديك سيستم نوبت دهي تلفني در این درمانگاه  راه اندازي می شود.

 

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 1679

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge