امروز: یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 19 می 2024

عملیات آموزش ، راه اندازی و پایش کیفیت آب در سد استقلال میناب

میناب نیوز : عملیات آموزش ، راه اندازی و پایش کیفیت آب در سد استقلال میناب با حضور کارشناسان آب منطقه ای و مسئولین سد استقلال انجام شد.

به گزارش میناب نیوز ، با توجه به اهمیت روز افزون استقرار سیستم های پایش و همچنین نقش ویژه آن درشناسایی کیفیت آب شرب بخصوص در سد استقلال میناب شرکت آب منطقه ای هرمزگان اقدام به خرید و تکمیل تجهیزات با آخرین تکنولوژی روز نمود .

تا بتواند با استفاده از این تجهیزات ، رفتار نگاری کیفی مخازن سد ها را به صورت مداوم انجام نماید

از تاریخ 31 خرداد ماه به مدت دو روز توسط نماینده شرکت مهندسین بدر آذین بنا آموزش و نحوه اندازه گیری با استفاده از تجهیزات خریداری شده از مخزن سد استقلال میناب با حضور کارشناسان و مسئولین صورت پذیرفت.

شایان ذکر است : دستگاه CTD برای  اندازه گیری نیمرخ قائم پارامترهای کیفیت آب نظیر شوری، دما، pH، ORP،کدورت که میتواند بصورت دستی در عمقهای مختلف با سرعت مناسب با استفاده از یک قرقره (دستی) قرار داده شده ، همزمان با پایین رفتن CTD در آب مخزن سد و قرارگیری سیستم نیز توسط سنسور عمق ( فشاری) رکورد شود.

و داده های اندازه گیری شده در داخل حافظه CTD ذخیره می شود و علاوه بر این می توان این سیستم را با کابل قرائت مستقیم استفاده نمود و همزمان با پایین رفتن CTD پارامترهای اندازه گیری شده را در قالب نمودارهای مختلف پایش نمود .

تامین برق توسط باتری داخلی سیستم تامین می شود .

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 1862

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge