امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

ضرورت نگاه راهبردي به پروژه هاي سرمايه گذاري در هرمزگان

میناب نیوز:استاندار هرمزگان بر ضرورت نگاه راهبردي به پروژه هاي سرمايه گذاري در اين استان تاكيد كرد.

به گزارش میناب نیوز روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادري در نشست ستاد راهبردی پروژه های سرمایه گذاری استان هرمزگان عنوان كرد: در اين ستاد در خصوص پروژه های سرمايه گذاري که قرار است در استان انجام شود، تصمیم گیری خواهد کرد.

  وي با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور در حمايت از سرمايه گذاري، افزود: بايد تلاش كنيم تا مشکلی برای روند سرمایه گذاری در پروژه ها ایجاد نشود كه تحقق اين امر مستلزم نگاه راهبردي به پروژه هاي سرمايه گذاري در هرمزگان است. 

استاندار هرمزگان ادامه داد: کانون های اصلی تصمیم گیری و تاثیرگذار استان که در روند اجرای پروژه ها موثر هستند بايد در اين ستاد نقش فعالي داشته و به اجراي مناسب سرمايه گذاري ها كمك كنند. 

جادري همچنين به طرح احداث زائرسراي هرمزگان در مشهد مقدس اشاره كرد و بيان داشت: ما به طور جدي پيگير تسريع در اجراي اين پروژه مهم و تاثيرگذار هستيم. 

اختصاص زمين براي احداث زائرسراي هرمزگان در مشهد مقدس

  شايان ذكر است؛ در اين نشست آيت الله غلامعلي نعیم آبادی نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نيز با بيان اينكه برای احداث زائرسراي هرمزگان در مشهد زمیني در بهترین نقطه با متراژ 936 متر اختصاص داده شده است، عنوان كرد: بايد تامين اعتبار براي ساخت زائرسرا را جدی بگیریم و اين كار با سرعت بيشتري انجام شود. 

وي ادامه داد: بخش هاي مختلف از جمله خیرین، استانداری و شهرداری و سایر مراکزي که می توانند کمک کنند بايد به ساخت اين زائرسرا كمك هاي لازم را داشته باشند. 

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان افزود: بايد تلاش كنيم تا زائرسرای مناسبي برای مردم هرمزگان در مشهد مقدس احداث شود تا عاشقان اهل بيت و امام رضا (ع) در استان بتوانند با كمترين دغدغه به سفر زيارتي مشهد بروند. 

همچنين در اين نشست تعدادي از طرح ها شامل طرح اجرای فانوس دریایی بندرعباس، احداث مرکز جراحی فوق تخصصی درمانی چشم بندرعباس، تکمیل بلوار ساحلی شهر بندرعباس در محدوده پارک غدیر، احداث هایپر استار بندرعباس و ایجاد مرکز گرشگری سلامت در بندرعباس توسط سرمایه گذاران ارائه شد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 227
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge