امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 برابر با 08 می 2024

توسعه سواحل مکران و گازرسانی به شرق هرمزگان در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

میناب نیوز : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه سواحل مکران و گازرسانی به شرق هرمزگان در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد .

به گزارش میناب نیوز ، غلامرضا تاجگردون  در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به تغییر در نظام بودجه‌ریزی کشور در لایحه بودجه 97 ، اظهار کرد : نظام بودجه‌ریزی در لایحه بودجه سال ۹۷ نسبت به سال‌های گذشته از نظر شکلی و محتوایی اصلاح شده است.

وی ادامه داد: تغییر قیمت حامل‌های انرژی، اصلاح ساختار هدفمندی یارانه‌ها، اجرای مشارکتی طرح‌های عمرانی و توجه به صندوق بازنشستگی کشوری از مهمترین تغییرات در بودجه ۹۷ است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینکه توسعه متوازن در کشور باید با برنامه‌ریزی صحیح و براساس برنامه ششم توسعه و سند چشم انداز ۲۰ ساله باشد، تصریح کرد: مجلس با استفاده از منابع محدودی که در اختیار است برای رفع مشکلات قشر‌های ضعیف و اشتغال جوانان اهتمام ویژه دارد.

تاجگردون بیان کرد : هرمزگان یکی از استان‌های کلیدی اقتصادی کشور است و توسعه سواحل مکران، گازرسانی به شرق استان و توسعه طرح‌های زیرساخت‌های این استان در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مجلس بررسی طرح‌هایی است که منجر به بهبود فضای کسب و کار و توسعه صادرات شود و تصویب بودجه ۹۷ با توجه به توان اقتصادی و صادرات غیرنفتی، طرح‌های مربوط به استان هرمزگان را در مجلس تسهیل می‌کند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2387

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge