امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

رفع محرومیت وایجاد توسعه پایدار درروستاها میناب یکی از اولویتهای کاری در مدیرت شهرستان است

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان  میناب گفت:رفع محرومیت وایجاد توسعه پایدار درروستاها شهرستان میناب یکی از اولویتهای کاری در مدیرت شهرستان است .

به گزارش میناب نیوز به نقل از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به همراه جمعی ازمدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باحضور درجمع مردم روستاهای بخش سندرک از نزدیک ودریک ارتباط رودرو به مشکلات مردم پاسخ دادند. 

معاون استاندار هرمزگان درجمع مردم بخش سندرک رفع محرومیت وایجاد توسعه پایدار درروستاها شهرستان میناب بویژه روستاهای این بخش را یکی از اولویتهای کاری در مدیرت شهرستان برشمرد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ اظهارداشت : اعتبارات ماده ۱۸۰ در قانون بودجه سال ۹۳ دیده شده است و امیدواریم با این اعتبارات در جهت ارتقا حوزه روستای و بخش کشاورزی و ورزش و غیره گام های مثبتی برداشته شود. 

پاکدامن افزود باتوجه به برخی کاستیها وکمبودها درشهرستان میناب تمام تلاشمان این بوده است تا حقی از مردم دربرخورداری از اعتبارات ومنابع ملی ضایع نگردد. 

وی همچنین درراستای اجرای طرح های روستای پایدار در شهرستان میناب خواستار مشارکت وتعامل مردم با دهیاران وشوراهای اسلامی دراجرای پروژه های عمرانی وخدماتی درروستا ها شدند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  اقدامات انجام شده  و در حال انجام درروستاها از جمله بهسازی وآسفالت روستایی  ،ساختمان دهیاری ، رفع مشکل آب شرب روستا ،رفع  موانع آنتن دهی  موبایل و ساخت سالن های ورزشی  عنوان نمود.

وی درخصوص مشکل آب روستاها افزود: درتلاش هستیم با اقدامات کارشناسی و مشارکت اهالی دراین سهم مرتفع گردد. 

فرماندار ویژه شهرستان میناب درپایان و در پاسخ به مشکلات مطرح شده درخصوص خانه بهداشت روستایی نیزگفت : خانه بهداشت  بر اساس الویت ها در روستاها تجهیز خواهند شد و در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 261
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge