امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

بارگذاری کلیه محدودهای اکتشافی و معدنی استان در سامانه کاداستر

میناب نیوز:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:کلیه محدوده‌های اکتشافی و معدنی استان هرمزگان برای رؤیت عموم در سامانه اینترنتی کاداستر بارگذاری شد.

به گزارش میناب نیوز، خلیل قاسمی اظهارداشت :کلیه محدوده‌های اکتشافی و معدنی استان برای رؤیت عموم در سامانه اینترنتی کاداستر به نشانی http://cadastr.mimt.gov.ir بارگذاری شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان این مطلب، گفت: این سامانه در فاز نخست با هدف یکسان سازی و مکانیزاسیون روال های صدور مجوزهای بخش معدن و نیز تشکیل بانک جامع از کلیه محدوده های معدنی کشور عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود: این سامانه که تنها بانک اطلاعاتی استانها محسوب می گردد، کلیه اقدامات صدور، تمدید، ابطال و انتقال پروانه اکتشاف، تغییر ماده معدنی، درخواست ماده معدنی دوم، صدور مجوز برداشت طرح های عمرانی، صدور، تمدید و انتقال پروانه بهره برداری و همچنین بررسی طرح اکتشاف و گزارش پایان عملیات اکتشافی، صدور و انتقال گواهی اکتشاف از جمله کارهایی است که می بایست از طریق سازمان در سامانه صورت پذیرد.

خلیل قاسمی تصریح کرد: سایر فرآیندها منجمله درخواست تسهیلات، حقوق دولتی و آمار تولید طبق روال قبل در سازمان صورت می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان افزود: به منظور تکمیل اطلاعات بانک جامع متقاضیان، کارشناسان معدن این سازمان با ایجاد حساب کاربری در سامانه و اتصال آن به محدوده متقاضی از جمله اقدامات این سازمان می باشد.

وی در پایان اظهار داشت : فرآیند استعلام تبصره 2 ماده 5 آئین نامه همانند گذشته در سامانه بهین یاب صورت می گیرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 607

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge