امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 برابر با 16 می 2024

اختتامیه نهمین جشنواره آسمان هشتم در میناب/ احداث مجتمع فرهنگی هنری در کردر رضوی

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : بزودی عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی هنری در روستای کردر رضوی  شهرستان میناب آغاز می شود.

به گزارش میناب نیوز ، دكتر جاسم جادری در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره مردمی فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در حسینیه امام رضا (ع) روستای کردر رضوی شهرستان میناب، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره، توفیق و لطف الهی و از عنایات اهل بیت (علیهم السلام) به مردم خوب این روستاست.

استاندار هرمزگان افزود: امروز به همت اهالی ولایت مدار روستای کردر، نام این روستا با نام مبارک امام رضا(ع) پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه بزودی عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی هنری در روستای کردر رضوی آغاز می شود، افزود: معاون عمرانی استانداری را مامور می کنم تا مقدمات کار را برای راه اندازی این مجتمع فراهم کند.

شایان ذکر است روستای کردر رضوی 9 سال است که در ایام دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) میزبان جشنواره آسمان هشتم است. 

و آئین تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره آسمان هشتم 18 شهریورماه و با حضور مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1292

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge