امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

افتخارآفرینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میناب در جشنواره شعر از دریا به دریا

میناب نیوز : مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میناب گفت : محسن عبدالملکی فرد عضو فعال و یاسمن عباسی مربی فرهنگی و رابط ادبی مرکز میناب در هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس(از دریا به دریا) موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش میناب نیوز ، مرضیه فیروزی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد  : جشنواره ی استانی شعر دفاع مقدس تحت عنوان «از دریا به دریا» هر ساله از سوی بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان برای گرامیداشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ی شهدای استان برگزار می گردد.

وی افزود : امسال دوره ی هشتم این جشنواره برگزار شد و از بین حدود 400 شعر رسیده به دبیرخانه ی این جشنواره، شعر کوتاه یاسمن عباسی رابط ادبی میناب در بخش «شهدای هواپیمای ایرباس» موفق به کسب رتبه دوم و در بخش «شعر مقاومت» نیز شعر محسن عبدالملکی فرد عضو فعال این مرکز به عنوان کوچک ترین شرکت کننده در این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شد.

 مسئول مرکز میناب ضمن عرض تبریک به این مربی و عضو فعال تلاش های خستگی ناپذیر یاسمن عباسی رابط ادبی مرکز را ستود و از وی خواست تا تلا ش های دلسوزانه ی خود برای رشد و تعالی استعدادهای ادبی اعضای مرکز ادامه دهد.

وی از محسن عبدالملکی فرد نیز تقدیر کرد و از سایر اعضا خواست تا مثل محسن با جدیت نوشتن را ادامه دهند و در تمام جشنواره ها حضور فعال داشته باشند.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1653

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge