امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

برگزاری جشنواره ” سور ، سرنا و زندگی ” به صورت منطقه ای در بهمن ماه در میناب

میناب نیوز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: دومین جشنواره فرهنگی ، هنری ” سور ،سرنا و زندگی ” به صورت منطقه ای در بهمن ماه در تیرور میناب برگزار می شود.  

گزارش میناب نیوز ، علیرضا درویش نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی و آیینی ” سور ،سرنا و زندگی ” که با حضور فعالان فرهنگی و مسئولان محلی در شهر تیرور میناب برگزار شد ،از برگزاری دومین جشنواره با حضور سرنا نوازان استا های مناطق جنوبی کشور خبر داد .

وی عنوان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با مدیران کل در استان های جنوبی ،گروه های موسیقی محلی و سرنا نوازان از استان های ، کرمان ، فارس ، شیراز، بوشهر و کهگلویه و بویر احمد آمادگی خود را جهت حضور در دومین جشنواره “سور ،سرنا و زندگی” در استان هرمزگان شهر تیرور میناب در بهمن ماه اعلام کرده اند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: برگزاری این جشنواره علاوه بر تبادل فرهنگی، فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم از ظرفیت ها و فرصت های فرهنگی منطقه در جهت معرفی توانمندی های استان هرمزگان در ابعاد فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی از طریق برپایی نمایشگاه های صنایع دستی ، صنایع تبدیلی و کشاورزی ، مد و لباس ،غذاهای محلی ، جاذبه های گردشگری و برنامه های فرهنگی و آیینی منطقه استفاده کنیم .

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1684

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge